امروز : 30 فروردین 1403

پیام فرماندار ساری به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف

کد خبر : 83119 31 خرداد 1398
پ

فرماندار ساری در پیامی با تقدیر از حضور موثر و مناسب صنوف در عرصه های مختلف ، روز ملی اصناف را تبریک گفت ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در پیامی با تقدیر از حضور موثر و مناسب صنوف در عرصه های مختلف ، روز ملی اصناف را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

 

نامگذاری اولین روز تیرماه بنام قشری که در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است، گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اصناف است.

این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نقش و جایگاه اصناف و بازاریان با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید، در تبعیت از این فرمان و توسعه ملی کشور بسیار حائز اهمیت است.

اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صنوف شریف به ویژه صنوف شهرستان ساری تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستارم.

 

عباسعلی رضایی

فرماندار شهرستان ساری

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها