امروز : 1 اردیبهشت 1403

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران

علیرضا شریعت به عنوان نهمین فرماندار شهرستان محمودآباد معرفی شد.

کد خبر : 83175 2 تیر 1398
پ

پیش از ظهر روز یکشنبه دوم تیر ماه آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان محمودآباد طی مراسمی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و ائمه جمعه شهرهای محمودآباد و سرخ رود برگزار شد. ‎

 

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران

علیرضا شریعت به عنوان نهمین فرماندار شهرستان محمودآباد معرفی شد.

پیش از ظهر روز یکشنبه  دوم تیر ماه آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان محمودآباد طی مراسمی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و ائمه جمعه شهرهای محمودآباد و سرخ رود برگزار شد.

سومین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سالجاری به محوریت تودیع و معارفه فرماندار شهرستان محمودآباد  با حضور حسین حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و و حجت السلام والمسلمین سید محمود موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود و شیرازی مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری مازندران و یحیی یوسف پور فرماندار وقت محمودآباد و علیرضا شریعت فرماندار جدید شهرستان و اعضای شورای تامین و شورای اداری  در سالن شماره 2 فرمانداری برگزار شد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کلیه ائمه جمعه و نماینده مجلس و کلیه مدیران ادارات شهرستان در طول دوران مسئولیت فرمانداری محمودآباد ، وجود نیروهای جوان و فرهیخته را از ظرفیت‌های این شهرستان دانست و گفت: با کمک جوانان سند توسعه شهرستان و سند نشاط اجتماعی تدوین شده است.

یوسف پور آغاز کاوش در تپه قلاکتی بخش سرخرود را از بهترین اتفاقات دوران خدمتش معرفی کرد و افزود: این آثار کشف شده نشان از قدمت و بنیه تاریخی شهرستان محمود آباد دارد.

وی تلاش برای تحقق سیاست های دولت در حوزه اقتصار مقاومتی و رونق تولید را مهمترین محور فعالیت های خود دانست و افزود : در طی این مدتی که مسئولیت شهرستان  بر عهده اینجانب بود تلاش شد تا اقتصاد محمودآباد که بر پایه گردشگری و کشاورزی و صنایع  تولیدی می باشد تقویت تا شاهد رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در محمودآباد باشیم.

یوسف پور نامگذاری 9 شهریور را به نام روز محمودآباد را از دیگر اقدامات مهم در راستای اعتلای شهرستان برشمرد و افزود: این شهرستان از جایگاه مهمی در استان برخوردار است و صید 30 درصد ماهیان استخوانی استان و تولید 10 درصد برنج استان مازندران و رتبه یک تولید گل های زینتی و رتبه سوم تولید گل های شاخه بریده و همچنین بهره مندی از شهرک صنعتی با ظرفیت 120 واحدصنعتی  که 13 واحد آن صادرات گرا هستند همگی از پتانسیل و ظرفیت های مهم این شهرستان می باشد که باید بیشتر دیده شوند.

یحیی یوسف پور فرماندار سابق محمود آباد گفت : پروژه کمربندی شرقی و همچنین احداث بازار بزرگ محمود آباد و پروژه عمرانی سیمرغ از مهمترین فعالیت های عمرانی انجام شده در دوران مسئولیت وی بوده است که می تواند کمک شایانی به جذب گردشگر در این شهرستان کند.

در ادامه این مراسم حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش 4 ساله یحیی یوسف پور در کسوت فرمانداری محمودآباد گفت: از فرماندار جدید انتظار دارم نگاه برابر و منصفانه به همه ظرفیت های سیاسی و اجتماعی شهرستان داشته باشند.

خطیب جمعه محمودآباد گفت: مردم اصلا تحمل جناح بازی و دسته بندی های کاذب سیاسی را ندارند و به آن حساسیت نشان می دهند و توقع دارم فرماندار جدید و کلیه مدیران ادارات از هرگونه ورود به مسائل انتخابات خودداری نمایند.

وی افزود: همگان در هر حوزه مسئولیتی خود  باید برای انسجام بخشی به جامعه و مردم تلاش مضاعف از خود نشان دهند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

در ادامه این مراسم حجت السلام والمسلمین سید محمود موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از اهتمام و معاضدت یحیی یوسف پور در طول دوران مسئولیت فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: خدمت به مردم و جلب رضایت مردم مهمترین میراث و یادگار از دوران مسئولیت می باشد.

وی با اشاره به نزدیکی به انتخابات و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر سیاسی باشیم اما جناحی نباشیم گفت:از فرماندار جدید خواستارم که به هیچ عنوان سیاسی و جناحی نباشند و در راستای مشکلات و کاستی های شهرستان تلاش نمایند.

در دیگری از این جلسه حسین حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات شایسته یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و مدیران ادارات به عنوان نماینده بخشی دولت سیاست ها را باید درک کنند و گام های اساسی برای رفع مشکلات بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران قانون را فصل مشترک همه مدیران در انجام کلیه امورات را قانون عنوان کرد و افزود : اگر قانون را مبنای کار خود قرار دهیم با این نگاه می توانیم در عرصه مدیریت بدون چالش گام برداریم.

حسن نژاد با اشاره شرایط کنونی جامعه ، پاسخگویی به مردم را مهمترین اصل و وظیفه مدیران دانست و افزود: اگر مدیری خود را پاسخگوی مردم نداند مردم قبولش نخواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در این جلسه گفت: با توجه به تحریم های کنونی ، کشور ما در شرایط جنگی قرار دارد و جهت گیری  ها و تصمیم گیری های ما باید منطبق با این شرایط باشد و با درک شرایط موجود گامی برای خدمت به مردم برداریم .

وی با بیان اینکه اکنون در دهه پنجم انقلاب قرار داریم افزود: ما چهل سال از انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و باید از تجربیات گدشته در راستای بهبود شرایط و خدمت به مردم گام بر داریم و دیگر فرصت سعی و خطا نداریم.

حسن نژاد با بیان ظرفیت های شهرستان محمودآباد افزود: برای انجام اقدامات بهتر و سنجیده تر به گفتگو و همراهی بیشتر مردم و مدیران نیاز داریم تا بتوانیم از پتانسیل  و ظرفیت های منطقه و شهرستان استفاده کنیم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش دیگر سخنانش از مدیران خواست نگاه جزیره ای را کنار بگذارند و افزود: برای برطرف شدن مشکلات جامعه باید جلوی نگاه جزیره ای در دستگاه های اجرایی گرفته شود و تعامل بین بخشی جایگزین آن شود.

 

 

 

وی با تاکید بر تشکیل سازمان های مردم نهاد بیان کرد: بهترین روش برای مشارکت مردم در اداره امور  ایجاد سازمان های مردم نهاد است و سمن ها سبب ایجاد  و اموزش روابط اجتماعی بهتر میان مردم می شوند.

در بخش پایانی این مراسم علیرضا شریعت که  با حکم استاندار مازندران به عنوان فرماندار محمودآباد منصوب شده بود معارفه و یحیی یوسف پور که به مدت 54 ماه فرماندار شهرستان محمودآباد بوده است با اهدای لوح تقدیر تکریم و در حال حاضر با حکم استاندار به عنوان فرماندار شهرستان قائمشهر منصوب شد .

گفتنی است علیرضا شریعت پیش از این ریاست سازمان دانش آموزی استان و معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران را در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری