امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار ساری تاکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از جایگاه اصناف در تحقق رونق تولید

کد خبر : 83196 1 تیر 1398
پ

فرماندار ساری با تاکید بر حفظ همدلی بیم صنوف، تصریح کرد: دولت یک مسیر منطقی و عقلانی را طی می‌کند و ساماندهی اقتصادی را در دستور کار قرار دارد که برای این منظور نیازمند مشارکت همگانی به خصوص از سوی اصناف هستیم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در حاشیه دیدار با رئیس و کارکنان اتاق اضناف ساری ضمن تبریک روز ملی اصناف، گفت: نقش و جایگاه اصناف و بازاریان با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید، در تبعیت از این فرمان و توسعه ملی کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم بهره گیری بیشتر از این موقعیت در مباحث اقتصادی و تجاری گفت:  اهتمام در خصوص استفاده از پتانسیل های شهر و استعدادهای اقتصادی ـ تجاری شهروندان  در جهت رونق کسب و کار ، باعث نشاط اجتماعی و نهایتا کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی و حذف خمودگی  خواهد شد.

فرماندار ساری با تاکید بر حفظ همدلی بیم صنوف، تصریح کرد: دولت یک مسیر منطقی و عقلانی را طی می‌کند و ساماندهی اقتصادی را در دستور کار قرار دارد  که برای این منظور نیازمند مشارکت همگانی به خصوص از سوی اصناف هستیم.

رضایی با بیان این نکته که اصناف در شهرستان محور مباحث اقتصادی و نقش واسط بین تولید و نیازهای انسانی را برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: اصناف به مسائل کلان اقتصاد نگاهی ویژه داشته باشند و از پرداختن به مسائل جزیی که صرفا فرصت را از بین می برد بپرهیزند.

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها