امروز : 31 فروردین 1403

جلسه عفاف و حجاب با حضور انصارالحسینی فرماندار، سرگرد موسو ی از نیرو ی انتظامی شهرستان و کارشناسان امور بانوان شاغل د رادارات و دهیاران برگزار شد.

جلسه عفاف و حجاب با حضور انصارالحسینی فرماندار، سرگرد موسو ی از نیرو ی انتظامی شهرستان و کارشناسان امور بانوان شاغل د رادارات و دهیاران برگزار شد.

کد خبر : 83280 5 تیر 1398
پ

جلسه عفاف و حجاب با حضور انصارالحسینی فرماندار، سرگرد موسو ی از نیرو ی انتظامی شهرستان و کارشناسان امور بانوان شاغل د رادارات و دهیاران برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی :صبح امروز مورخ 98/4/5جلسه عفاف و حجاب با حضور انصارالحسینی فرماندار، سرگرد موسو ی از نیرو ی انتظامی شهرستان و کارشناسان امور بانوان شاغل د رادارات و دهیاران  برگزار شد.

انصارالحسینی فرماندار گفت : رعایت عفاف و حجاب است که انسان میتواند به جایگاهی ارجمند برسد و پله های کمال را بپیماید و نیز حجاب هرگز مانع فعالیت های خانوادگی و اجتماعی زنان نمی شود.

فرماندار بیان کرد  :غرب، اروپاوآمریکا  به دنبال مهارجمهوری اسلامی ایران هستند چون  معتقدنداگر جمهوری اسلامی ایران مهار نشود آنان در تعقیب اهداف خودشان دچار چالش می شوند. دراخبار ورسانه ها می بنید که بعداز سقوط پهپادها ی آمریکا کُمِدینهای خودشان با نمایش به زبان  طنز،به هجو واستهزای سیاستمداران آمریکا گشودند اهداف آمریکا چیست . این اهداف را در صورتی می توانیم بفهمیم که بدانیم در کشورهای همسایه ماچه می گذرد در عربستان؛ سوریه ؛ لبنان،یمن، افغانستان حتی این داستانِ کوچکِ لفور ما، میلیارد میلیاردتومان دارندخرج می کنند  تا  زنان ومردان ما را بی عفت وبی حجاب  و هنجار شکن و فرار کننده ازارشها و بی اثر کننده ی ارزشها بار آوردند به دنبال این هنجار شکنی ها است که طلاق افزایش پیدا می کند وبه دنبال طلاق گرایش به موادمخدر برای کاهش آلام ناشی از طلاق افزایش می یابد همه این ها زیر سر آمریکا و اروپا ست. هدف آمریکا این است که رابطه ی ما را باکشورهای همسایه تاریک و تاریک وکاملا تیره کند.

در ادامه هر یک از کارشناسان امور ادارات دستگاه های اجرایی در خصوص برنامه های عفاف و حجاب به اظهار نظر پرداختند و تعدادی برنامه جهت اجرا در این هفته مصوب شد.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها