امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد :

آموزش و پرورش مبنای توسعه هر جامعه ای است.

کد خبر : 83338 5 تیر 1398
پ

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در دیدار با مدیر و معاونین و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان گفت: آموزش و پرورش مبنای توسعه هر جامعه ای است و یکی از عوامل تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت شهرستان , بهره‌گیری از ظرفیت فکری و علمی فرهنگیان نخبه است. ‎

فرماندار محمودآباد با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش گفت: با جدیت پیگیر مطالبات آموزش و پرورش و رفع مشکلات این نهاد مقدس در شهرستان خواهم بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد حضور 500 معلم با مدارک کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا در آموزش وپرورش محمودآباد را یک نعمت و یک فرصت خوب برای رشد وتعالی دانش‌آموزان این شهرستان برشمرد و گفت: آموزش‌وپرورش، سمن‌های دانش‌آموزی را در قالب تشکیلات منظم و منسجم تقویت و از کمک‌های داوطلبانه و خیرخواهانه دانش‌آموزان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و به ویژه در سمن‌های محیط زیستی بهره بگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ، موفقیت آموزش و پرورش محمودآباد در تقویت سمن‌های دانش آموزی را یک فرصت دانست و افزود: بالا بودن آمار جمعیتی جوانان در محمودآباد یک فرصت استثنایی برای پیشرفت و توسعه شهرستان است و باید قدر این سرمایه‌های عظیم را در شهرستان بدانیم.

شریعت از آموزش و پرورش خواست زمینه برپایی مجامع بحث و گفت‌و‌گوی دانش‌آموزان جوان با ایشان و سایر مدیران ادارات را فراهم سازد.

فرماندار محمودآباد صاحبان اصلی کشور را مردم دانست و افزود: ما هر چه داریم از ایثارگری‌های این مردم فداکار و مومن است و باید با خدمت صادقانه زمینه رضایت‌مندی این مردم نجیب را بیش از پیش فراهم کنیم.

 

او افزود: مدیران دستگاه‌ها ونهادهای شهرستان باید به طور جد پیگیر مطالبات مردم باشند و مدیران کل استان نیز با توزیع عادلانه بودجه به شهرستان‌ها درشتاب بخشی به طرح ها وپروژه اهتمام داشته باشند.

اشتراک گذاری