امروز : 31 فروردین 1403

شریعت فرماندار محمودآباد:

باور نخبگان و جوانان زمینه های توسعه محمودآباد را فراهم خواهد کرد.

کد خبر : 83339 6 تیر 1398
پ

محمودآباد سرشار از استعدادها و فرصت های فوق العاده برای توسعه همه جانبه است و تنها باور جوانان و نخبگان و فرهیختگان شهرستان در تحقق آن می تواند گره گشا باشد. ‎

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در دیدار با شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و اعضای سازمان دانش آموزی وخبرنگاران خبرگزاری  پانا طی سخنانی  با اشاره به وجود ظرفیت های بالقوه جغرافیایی و نیروی انسانی نخبه وجوان در این شهرستان گفت: به محمودآباد نیامده ام تا درفرمانداری بنشینم ومنتظر ارباب رجوع باشم ونامه ارجاع بدهم ، بلکه دل خوش  کردم به  نخبگان و جوانان و فرهنگیان  این شهرستان تا بتوانیم درسایه وحدت و همدلی و هم اندیشی زمینه های رشد وتوسعه همه جانبه محمودآباد را بیش از گذشته فراهم کنیم.

شریعت با اشاره به بالابودن آمار جمعیت جوانان و وجود 500 معلم با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در محمودآباد براستفاده از این فرصت های عظیم فکری در عرصه های مختلف سازندگی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت درشهرستان محمودآباد جوانان را اصلی ترین سرمایه های  کشور خواند و گفت: آموزش و پرورش زمانی موفق خواهد بود که به نسل جوان درعرصه های اجتماعی و غیررسمی توجه کند.

شریعت تصریح کرد بیش از ۱۳۰ عرصه فرهنگی اجتماعی برای فعالیت نسل جوان وجود داردکه فقط در برنامه های غیر رسمی آموزش وپرورش محقق می‌شود.

او ازسازمان دانش آموزی به عنوان یک مکتب فرهنگی جدید برای بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان و جوانان درعرصه های مختلف فکری , فرهنگی, اجتماعی, سیاسی وفراگیری مهارت های زندگی یاد کرد وگفت:  متاسفانه آنگونه که شایسته این سازمان بود خیلی خوب به آن توجه نشد.

فرماندار محمودآباد در ادامه ، حضور در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس در کنار جوانان را یکی از بهترین دوران زندگی اش خواند و تصریح کرد به فضل الهی وبا استمداد از روح پاک ومقدس شهدا در راه توسعه و آبادانی محمودآباد و خدمت به مردم نجیب وانقلابی این شهرستان تلاش خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری