امروز : 31 فروردین 1403

معاون فرماندارمحمودآباد :

پدافند غیرعامل باید در جامعه فراگیر شود

کد خبر : 83412 10 تیر 1398
پ

دومین جلسه کمیته پدافند غیرعامل شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز دوشنبه 10 تیرماه به ریاست صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری محمودآباد و با حضور سایر اعضای کمیته در محل این فرمانداری تشکیل شد. ‎

 صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش اعضا در تشکیل کمیته مشاوران جوان برای اولین بار در کشور گفت: پدافند غیرعامل بی تردید یک اصل مهم و یک ضرورت است که باید هر چه سریعتر کلیه آحاد جامعه را با این مهم آشنا و آموزش و فرهنگ سازی های مد نظر در این حوزه صورت پذیرد.

حق شناس با اشاره به اینکه 56% جمعیت شهرستان را جوانان تشکیل می دهند تاکید کرد: باید از کلیه ظرفیت جوانان شهرستان در راستای تحقق برنامه های کمیته پدافند غیرعامل بهره برد و این کمیته هرچه سریعتر نسبت به اعلام فراخوان و تشکیل سایر کمیته ها و عضو گیری اقدام نماید.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری محمودآباد آموزش و فرهنگ سازی و بهره مندی از فضای مجازی و رسانه  ها به منظور نهاینه نمودن نکات مهم پدافند غیرعامل را مهمترین رویکرد و ماموریت این کمیته دانست و گفت: پدافند عامل باید در جامعه فراگیر شود تا در مواقع بلایای طبیعی و هجوم دشمن شاهد تاب آوری و کاهش تلفات و خسارت احتمالی در همه ی حوزه ها باشیم.

این مسئول همچنین از راه اندازی انجمن علمی پدافند غیرعامل و برگزاری همایش عمومی با موضوع پدافند غیرعامل در محمودآباد خبرداد.

 

اشتراک گذاری