En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران در همایش ائمه جمعه استان:

با همدلی و هم افزایی می توان مشکلات را از مسیر توسعه مازندران برداشت / ظرفیت های دریا باید در جهت اعتلای اقتصادی مازندران بکار گرفته شود / مشارکت مردم زمینه ساز شکوفایی اقتصادی مازندران

کد خبر : 83652 19 تیر 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در این همایش با بیان این که هنوز از ظرفت دریا بویژه اقصاد دریا و گردشگری دریایی استفاده نکردیم و این بخش از جمله ظرفیت های موثر در اعتلای استان است، اظهار داشت: معتقدم با همدلی و هم افزایی می توان مشکلات را از مسیر توسعه مازندران برداشت. ‎

 به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در همایش ائمه جمعه استان با اشاره این که تلاش کردیم ارتباط و تعامل با سایر کشورها را در شرایط کنونی کشور در قالب سه همایش بین المللی اقتصادی دنبال کنیم، گفت: فعال سازی کارخانجات و مجموعه های تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از جمله پیگیری های اصلی و مهم استان است و نتایج خوبی هم در این راستا حاصل شده است که با جدیت باید تداوم یابد.

استاندار با اشاره به این که ظرفیت های اقتصادی استان باید با مشارکت جدی مردم و رفع موانع پیش رو، عملیاتی شود تا بتوانیم از شرایط ظالمانه تحریم ها عبور کنیم، افزود: سیل در مازندران با همدلی مردم و مسئولان مهار شد و امروز شاهد بازسازی بسیاری از نقاط آسیب دیده هستیم و این روند در سایه تعامل، هم افزایی و تلاش پیگیرانه ادامه خواهد داشت.

مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: احداث منازل مسکونی جدید نیز در حال انجام و پیگیری است و تلاش داریم طبق قولی که دادیم برنامه های این حوزه در موعد مقرر به اتمام برسد.

حسین زادگان با بیان این که هنوز از ظرفت دریا بویژه اقصاد دریا و گردشگری دریایی استفاده نکردیم و این بخش از جمله ظرفیت های موثر در اعتلای استان است، اظهار داشت: آزاد سازی سواحل نیز با همراهی قوه قضاییه در حال پیگیری است و روند خوبی نیز داشته است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به این که توزیع بودجه سلیقه ای نیست و شاخص های مربوط به خود را دارد، عنوان کرد: ساماندهی پسماند از جمله الویت های مدیریتی بنده است و اعتبار خوبی به این مساله اختصاص یافته است که تلاش داریم تا تخصیص یابد.

استاندار با بیان این که ایجاد منطقه آزاد در مازندران را به جد پیگیری می کنیم تا شاهد تحقق عملیاتی آن باشیم، افزود: از حمایت های ائمه جمعه از برنامه های دولت در استان قدردانی می کنم و معتقدم با همدلی و هم افزایی می توان مشکلات را از مسیر توسعه مازندران برداشت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری