امروز : 10 فروردین 1403

در جلسه پیگیری تسریع در روند ساخت بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر مطرح شد

کد خبر : 83683 15 تیر 1398
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، به دنبال پیگیری ادیانی و رضیان نمایندگان حوزه انتخابیه قائم شهر، در مجلس شورای اسلامی و طرح سوال ادیانی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم اجرا و اتمام ساختمان بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر، هیئتی از جانب وزارت بهداشت برای بررسی این موضوع به محل اجرای پروژه آمدند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر به دنبال پیگیری ادیانی و رضیان نمایندگان حوزه انتخابیه قائم شهر، در مجلس شورای اسلامی و طرح سوال ادیانی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم اجرا و اتمام ساختمان بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر، هیئتی از جانب وزارت بهداشت برای بررسی این موضوع به محل اجرای پروژه آمدند.

فرماندار قائم شهر در جمع خبرنگاران گفت: در بازدید و نشست مشترک نمایندگان مجلس و تیم اعزامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان راههای سرعت بخشی به روند اجرایی پروژه ساخت بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر مورد بررسی قرار گرفت.

یحیی یوسف پور با بیان اینکه ساخت بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر با گذشت بیش از 10سال هنوز تکمیل و آماده بهره برداری نشده است، گفت: بر اساس توافق های صورت گرفته پایان امسال آخرین مهلت برای اتمام و بهره برداری ساختمان جدید این بیمارستان اعلام شد.

یوسف پور با بیان اینکه شرکت مادر تخصصی ساخت اماکن درمانی وزارت بهداشت متعهد شده اجرای پروژه ساختمان بیمارستان رازی قائم شهر را بعنوان الویت تا پایان سال 98 نهائی و تحویل دهد، اظهار امیدواری کرد: وزارت بهداشت با تامین و تزریق اعتبارات لازم امکان اجرای کامل این پروژه را تا پایان امسال عملی سازد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: بیمارستان رازی یکی از قدیمی ترین بیمارستان های دولتی استان است که بدلیل محدویت فضا و کمبود امکانات ارائه خدمات درمانی این بیمارستان به مردم و بیماران در شرایط غیر استاندارد انجام می شود.

وی اذعان داشت: برای ساخت بیمارستان 272 تختخوابی که جایگزین بیمارستان رازی قائم شهر خواهد شد تاکنون با 73 درصد پیشرفت فیزیکی 36 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل عملیات ساختمانی آن به 70 میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها