امروز : 6 اردیبهشت 1403

معاون فرماندار محمودآباد :

ارائه خدمات ملّی با اعتبارات شهرستانی امکان پذیر نیست

کد خبر : 83742 23 تیر 1398
پ

محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد : باتوجه به حجم گسترده حضور مسافران و گردشگران در ساحل و با توجه به ضرورت تامین زیرساختهای لازم در سواحل ارائه خدمات ملّی با اعتبارات شهرستانی امکان پذیر نیست. ‎

احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران در محمودآباد گفت: شهرستان محمودآباد اولین شهرساحلی از مسیر پایتخت به مازندران می باشد و در فصل گرما و ایام تعطیلات میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد که تامین زیر ساختهای لازم در ساحل جهت ارائه خدمات مطلوب و حفظ امنیت جانی مسافران نیازمند اعتبارات ملّی است ولی عدم بهره مندی از ردیف مشخص اعتباری باعث ایجاد چالش در مدیریت سواحل شده است.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با اشاره به ساماندهی دکه ها و بوفه های ساحلی احداث شده در نوار ساحلی شهرستان گفت: در راستای ساماندهی سواحل و پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز در ساحل ، انتظار میرود دستگاههای متولی نظارت بیشتری در سواحل داشته باشند تا شاهد تعرض به ساحل نباشیم.

احمد محمدی همچنین با اشاره به 30 کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس برای کلیه مسافران در محمودآباد گفت: متاسفانه سهمیه نجات غریق تخصیص یافته به  شهرستان محمودآباد با توجه به آزاد و قابل دسترس بودن ساحل آن به نسبت سایر شهرهای استان ،  کم دانست و خواستار افزایش میزان سهمیه این شهرستان شد.

جانشین ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد همچنین عدم تعهد و الزام مجریان طرحها در اجرای هرچه مطلوب تر طرحها و فراهم سازی امکانات مدنظر را یکی از مهم ترین چالشهای مهم ستاد در ساماندهی سواحل برشمرد و افزود: عدم فراهم سازی امکانات مطلوب و مورد انتظار مسافران سبب عدم تمایل گردشگران از طرحهای دریا شده است.

 

اشتراک گذاری