En امروز : 9 فروردین 1403

در نشست استاندار مازندران و معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، توافق شد:

سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کارخانه نساجی مازندران

کد خبر : 83779 24 تیر 1398فرهنگی
پ

در نشست احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران و سید مصطفی سید هاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سرمایه گذاری در جهت تکمیل و شتاب بخشی به چرخه تولید در کارخانه نساجی مازندران از سوی این ستاد توافق شد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، در این نشست مقرر شد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گام نخست برای نصب ماشین آلات خط رنگ رزی و تکمیل فرآیند چرخه تولید در کارخانه نساجی مازندران ورود نماید.

سید مصطفی سید هاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پایداری اشتغال و تقویت تولید را از سیاست اصولی این ستاد برشمرد و گفت: در سال رونق تولید، گوش به فرمان مقام معظم رهبری، همه در راستای حمایت از اشتغال و تولید رسالت دارند و باید مجدانه اهتمام کنند.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز احیا واحدهای تولیدی نیمه راکد، راکد و تقویت تولید را از برنامه های محوری این حوزه در استان دانست و افزود: برای تسهیل امور در چرخه تولید و صنعت استان و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی عزم راسخ داریم و از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران در این نشست؛ مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را برای ورود کامل در پروژه کارخانه نساجی مازندران متقاعد نمود و با بیان ویژگی ها و قابلیت های نهفته این واحد تولیدی صاحب قدمت در صنعت نساجی؛ موافقت این ستاد را برای سرمایه گذاری در این پروژه و راه اندازی بخش های مختلف شرکت جلب کرد و پیشنهادهای راهبردی برای تداوم تولید و بازگشت سرمایه گذاری این ستاد ارایه نمود.

گفتنی است؛ در این جلسه برخی مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیران استان نیز حضور داشتند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری