En امروز : 1 اردیبهشت 1403

حسن نژاد در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان:

دستگاه های اجرایی در رفع موانع پیش روی جامعه ایثارگری اهتمام کنند / ابعاد و آموزه های دوران دفاع مقدس برای جوانان و نسل های آینده تبیین شود

کد خبر : 83780 24 تیر 1398فرهنگی
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی استان در تکریم ایثارگران به عنوان حافظان دین و ناموس و کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب و رفع موانع پیش روی آنان اهتمام کنند. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، جامعه ایثارگران را الگوی والاترین ویژگی های انسانی دانست و گفت: دستگاه های اجرایی استان باید در تکریم ایثارگران به عنوان حافظان دین و ناموس و کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب اهتمام کنند.

حسن نژاد با اشاره به این که ایثارگران باید در حفظ جایگاه خود و ارزش های بدست آمده کوشا باشند، افزود: در انتصابات دستگاه های اجرایی؛ نیروهای کارآمدِ ایثارگر  و دارای تجربه مدیریتی از سوی مدیران بکارگیری شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، بر رفع موانع پیش روی جامعه ایثارگری و رسیدگی به برخی مسایل این حوزه نظیر درمان، اشتغال و ... از سوی متولیان این بخش تاکید کرد و یادآور شد: از ظرفیت های قانونی در جهت برخورداری ایثارگران و حل مسایل این بخش بهره گیری شود.

حسن نژاد، دوران دفاع مقدس را دورانی شکوهمند و بی بدیل عنوان کرد که با از جان گذشتگی و ایثارگری شهدا و رزمندگان در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شد و گفت: باید با شیوه های هنرمندانه و خلاق، ابعاد و آموزه های دوران دفاع مقدس برای جوانان و نسل های آینده تبیین شود.

در آغاز این جلسه عبدالله ریاحی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان، گزارشی از اقدامات و برنامه های پیش روی این بخش ارایه کرد و اظهار داشت: استاندار مازندران بر اهتمام مجدانه برای ارایه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان وظایف محوری و مستمر مدیران تاکید دارند.             

گالری تصاویر

اشتراک گذاری