امروز : 9 فروردین 1403

در روز ملّی بهزیستی

فرماندار محمودآباد با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی در محمودآباد دیدار کرد

کد خبر : 83830 25 تیر 1398
پ

به مناسبت 25 تیرماه روز ملّی بهزیستی ، ظهر روز سه شنبه علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری به اتفاق احمد محمدی معاون سیاسی و حجت السلام والمسلمین رحمت الله شعبانی مسئول دفتر بازرسی فرمانداری محمودآباد با حضور در اداره بهزیستی شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند. ‎

خلیل محمودی رئیس اداره بهزیستی شهرستان محمودآباد در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندار و هیات همراه به تشریح گزارش عملکرد این اداره پرداخت و گفت: اداره بهزیستی به بیش از 2700 نفر جامعه هدف خود در قالب پرداخت مستمری ماهیانه و کمک های درمان و ازدواج و تامین لوازم خانگی و تامین هزینه های تحصیل و تامین جهیزیه عروس و بیمه زنان سرپرست خانوار و حمایت از معلولین و کودکان بی سرپرست در شهرستان محمودآباد به ارائه خدمات پرداخته است.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره کلیه کارکنان این اداره ضمن تبریک روز ملّی بهزیستی از خدمات و تلاشهای رئیس و کارکنان این اداره در محمودآباد قدردانی نمود.

شریعت نهاد بهزیستی را نهادی مقدس در جامعه برشمرد و افزود: خدمت در این سازمان به معنای واقعی عبادت است و با توجه به اینکه جامعه هدف این سازمان اقشار ضعیف جامعه هستند  باید از کلیه ظرفیت های موجود جهت تامین منابع و تقویت خدمات این سازمان بهره برد.

اشتراک گذاری