امروز : 6 اردیبهشت 1403

بازدید فرماندار محمودآباد از سرای گردشگری سیمرغ

کد خبر : 83860 26 تیر 1398
پ

به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه سرای گردشگری سیمرغ در محمودآباد علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد به اتفاق سرهنگ مجید باقری فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد و محمد قاسمی کارشناس دفتر فنی و برنامه ریزی فرمانداری و محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری پیش از ظهر روز چهارشنبه 26 تیرماه از آخرین روند عملیات عمرانی این پروژه بازدید و سرکشی نمودند. ‎

بازدید فرماندار محمودآباد از سرای گردشگری سیمرغ

 

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد پیش از ظهر روز چهارشنبه 26 تیرماه راس هیاتی به اتفاق فرماندهی انتظامی شهرستان از سرای گردشگری سیمرغ در محمودآباد بازدید کرد.

به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه سرای گردشگری سیمرغ در محمودآباد علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد به اتفاق سرهنگ مجید باقری فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد و محمد قاسمی کارشناس دفتر فنی و برنامه ریزی فرمانداری و محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری پیش از ظهر روز چهارشنبه 26 تیرماه از آخرین روند عملیات عمرانی این پروژه بازدید و سرکشی نمودند.

در این بازدید بابک کلانتری سرمایه گذار و مالک پروژه سرای گردشگری سیمرغ به ارائه گزارش جامع از آخرین روند احداث این پروژه پرداخت و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 17 هزار متر و زیربنای 11 هزار متر با سرمایه گذاری بالغ بر 540 میلیارد تومان احداث شده است که در ابتدای مرداد ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

کلانتری با اشاره به اینکه همه ساله بیش از 30 میلیون گردشگر وارد استان مازندران میگردد که خدمات گردشگری مطلوب و قابل توجهی به مسافران ارائه نمی گردد گفت: در سرای گردشگری سیمرغ تلاش شده است تا کلیه خدمات مورد نیاز مسافران اعم از هایپر مارکت رفاه ، رستوران و فست فود بین المللی سیمرغ ، کافی شاپ ، فروشگاه و نمایشگاه سوغات ایرانی ، شهر کتاب ، فروشگاههای موبایل وتکنولوژی و لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک برند لباس داخلی و خارجی ، خانه کودک و سه سالن پردیس سینمایی همراه با نانوایی و نمازخانه و سرویس بهداشتی پیش بینی و راه اندازی شده است.

این فعال اقتصادی همچنین از اشتغال مستقیم بیش از 180 نفر و اشتغال 750 نفر به صورت غیر مستقیم در این پروژه خبر داد و افزود: در فاز دوم سرای گردشگری در صدد راه اندازی شهربازی رو باز و برکه ماهی و لاک پشت و باغ پرندگان و باغ شطرنج هستیم تا سهم قابل توجهی در غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و مسافران داشته باشیم.

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد در این بازدید ضمن قدردانی از خدمات و زحمات مالک پروژه ، احداث این گونه از پروژه ها را در تقویت اقتصاد منطقه و کاهش نرخ بیکاری در منطقه تاثیر گذار دانست و دستور پیگیری و همکاری سریع از سوی دستگاههای اجرایی جهت افتتاح هرچه زودتر این پروژه را صادر کرد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری