امروز : 10 فروردین 1403

ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در ملاقات عمومی این هفته:

مسئولین باید از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان قرار گیرند تا بتوانند به صورت ویژه آنرا بررسی نموده و چاره اندیشی کنند تا موجبات دلگرمی و رضایت مردم فراهم گردد.

کد خبر : 83979 1 مرداد 1398
پ

در ملاقات عمومی این هفته شهرستان بابل ولی زاده ،معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان با تعداد بیش از 50 نفر از مردم بابل بصورت چهره به چهره دیدار کرد. ‎



 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، در ملاقات عمومی این هفته ولی زاده ،معاون استاندار و  فرماندار ویژه این شهرستان با تعداد بیش از 50 نفر از مردم شهرستان بابل به اتفاق معاونین، بخشدار مرکزی و روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امنام خمینی(ره) بصورت چهره به چهره  در فرماندار ی بابل دیدار کردند.

ولی زاده در این دیدار ضمن بررسی درخواستهای مراجعین که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح نموده بودند، راهکارهای قانونی را ارائه داده و جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط دستورات لازم را صادر نمودند.

ایشان در این دیدار مردمی بیان کردند: مسئولین باید از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان قرار گیرند تا از یک طرف مشکلات شهروندان به صورت ویژه بررسی شود و از طرف دیگر موجبات دلگرمی و رضایت مردم تامین گردد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها