امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر:

شهرستان از قدرت های بارزی بهره می برد

کد خبر : 84370 13 مرداد 1398
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یوسف پور فرماندار قائم شهر در جمع اعضای کانون طبیعت و سلامت مازند و برخی از سمن ها حضور پیدا کرد. ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در جمع اعضای کانون طبیعت و سلامت مازند با اشاره به القاب و عناوینی چون قائم شهر، شهر کارگری یا شهر خسته که بعضا برای شهرستان در نظر می گیرند، گفت: بنده قائل به این مسائل نیستم و مطمئنم این شهرستان پتانسیل های قوی برای برند شدن دارد.

فرماندار قائم شهر تصریح  کرد: این شهرستان از قدرت های بارز علمی، فرهنگی، کشاورزی و ورزشی استان و حتی کشور است و آن بهره می برد که در جای خود باید به آن ها پرداخته شود و همچنین دهستان های ما ظرفیت های بسیار خوبی برای مسائل کشاورزی، گردشگری و ... می باشد.

این مسئول پیرامون بحثی با موضوع سیاسی بودن قائم شهر اذعان داشت: سیاست به معنای صحیح و سالم نیز یکی از برجستگی های بارز شهرستان می باشد.

فرماندار قائم شهر ضمن اشاره به جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان در قائم شهر گفت: موضوع سمن ها باید جدی گرفته شود تا بتوانند کمک کار دولت باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: هدف آرمانی ما در حال حاضر در خصوص سمن ها این است که هر روستا یک سازمان مردم نهاد تشکیل دهد چرا که سمن ها از خود مردم هستند.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها