امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلب مشارکت نماینده بانوان دستگاه های اجرایی،ادارات و اصناف غرب مازندران در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق

کد خبر : 84440 14 مرداد 1398
پ

اجرایی شدن یکی از بندهای تفاهم نامه همکاری منعقد شده مابین استانداری مازندران و وزارت نیرو، مبنی بر آموزش همیاران برق ‎

 

خانم مجیدی معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در نشست آموزشی مصرف بهینه انرژی که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با حضور نمایندگان بانوان دستگاه های اجرایی و ادارات و مدیران مدارس ، نماینده صنف آرایشگران و خیاطان شهرستان های نوشهر و چالوس برگزار شده بود  اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن یکی از بندهای تفاهم نامه همکاری منعقد شده مابین استانداری مازندران و وزارت نیرو، مبنی بر آموزش همیاران برق، آمادگی لازم توسط استانداری برای دعوت از مدرسین برای گروه های هدف وجود دارد.

وی افزود: تمامی نمایندگان حاضر در جلسه می توانند با شناسایی گروه های هدف خود یاری رسان صنعت برق در آموزش مصرف صحیح و کنترل شده باشند.

مهندس کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز دراین نشست آموزشی گفت: امروزه مبنای توسعه یافتگی کشورها میزان مصرف برق در زمینه صنعت است و هرچه مصرف برق در تولید و صنعت بیشتر باشد میزان توسعه یافتگی بیشتر است.

وی ادامه داد: با کاهش مصرف در بخش خانگی و هدایت آن به بخش تولید و صنعت می توانیم گام موثری در اشتغال جوانان و رونق تولید ملی برداریم.

فرح زاد افزود: بانوان می توانند با توجه به خصلت ذاتی خود در مدیریت خانواده و آموزش فرزندان و اعضای خانواده، در دستیابی به این مهم اثر گذار باشند.

استانداری مازندران آمادگی لازم برای ارایه خدمات آموزشی در زمینه مصرف بهینه برق و آب را داراست.

لازم توسط استانداری برای دعوت از مدرسین برای گروه های هدف وجود دارد.

.


 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها