امروز : 31 فروردین 1403

بازدید مدیران استانداری مازندران از انتقال خون مازندران

کد خبر : 84450 9 مرداد 1398
پ

همزمان با ۹ مردادماه چهل و ششمین سالروز تاسیس سازمان ملی انتقال خون و روز ملی اهدای خون، مدیرانی از استانداری مازندران به این سازمان رفتند و ضمن عرض خداقوت ، این روز بزرگ را به دکتر اسماعیل پوریانی مدیرکل انتقال خون مازندران و همکارانشان تبریک گفتند. ‎

 

همزمان با ۹ مرداد ماه چهل و ششمین سالروز تاسیس سازمان ملی انتقال خون و روز ملی اهدای خون، مدیرانی از استانداری مازندران  به این سازمان رفتند و ضمن عرض خداقوت ، این روز بزرگ  را به دکتر اسماعیل پوریانی مدیرکل انتقال خون مازندران و همکارانشان تبریک گفتند.
در این بازدید  مهندس محمدی  مدیر کل امور سیاسی و انتخابات، عیسی قاسمی طوسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و سرکارخانم سمیه قاسمی طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده  استانداری مازندران حضور داشتند.
در ابتدای این بازدید مدیران ارشد استانداری مازندران به اتفاق دکتر پوریانی به سالن اهدا رفتند و با اهدای شاخه گل از پرسنل انتقال خون مازندران و همچنین از مردم نوعدوستی که مشغول یا در نوبت اهدا بودند قدردانی کردند.
در ادامه از بخش های مختلف انتقال خون بازدید کردند و این روز مهم را به مدیرکل ، کارکنان و اهداکنندگان خون تبریک گفتند
دکتر پوریانی مدیرکل انتقال خون مازندران نیز ضمن خوش آمدگویی به مدیران استانداری و ضمن قدردانی از حمایت های استاندار مازندران ، در خصوص عملکرد و فعالیت های انتقال خون استان و حساسیت این کار و همچنین دستگاههای جدیدی که برابر با استانداردهای روز دنیا است توصیحاتی داد و مهمانان را با بخش های مختلف از آزمایشگاه تا انبار و اتاق های مخصوص نگهداری انواع فرآورده های خونی و شیوه استحصال این فراورده ها اشنا کرد.
مهندس محمدی نیز در این بازدید خطاب به مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: در اهمیت کار شما همین بس که در حیاتی ترین ساعات زندگی یک بیمار ، خون و فرآورده های لازم را به بیمار می رسانید و این کار، با مقیاس مادی قابل ارزشگذاری نیست.
محمدی همچنین در بازدید از تجهیزات تخصصی و مدرن مجموعه انتقال خون مازندران یادآور شد شخص استاندار و مدیران ستادی آمادگی هرنوع کمک و همکاری با انتقال خون مازندران را دارند تا در مسیر سلامت بیمارانی که نیاز مستمر به خون دارند و موارد اورژانسی، وقفه ای ایجاد نشود.
سرکار خانم قاسمی طوسی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش همکاران و مدیران انتقال خون مازندران گفت: برابر اطلاع من  بانوان نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای در انتقال خون مازندران دارند و این جای خوشوقتی است چون ما شاهد هستیم بهره گیری از ظرفیت زنان در چنین جایگاه مهمی تا چه اندازه مفید بوده  است.
وی با اشاره به سخن مدیرکل انتقال خون استان درخصوص سلامت خون زنان به دلیل تعهدی که به خانواده و جامعه دارند و همچنین به دلیل توجه بیشتر زنان به داشتن زندگی سالم و گرایش کمتر به رفتارهای پرخطر ابراز امیدواری کرد: مکانیسم های آگاهی رسانی به کار گرفته شود تا زنان نیز همانند مردان در اهدای خون مشارکت کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران قول  مساعدت و همکاری در زمینه ترویج اهدای خون بانوان در استان را داد و افزود: انشاالله بتوانیم با تدوین برنامه های آموزشی و راهبردی و با همکاری بیش از پیش سازمانها ، نهادها و دستگاههای اجرایی شاهد  مشارکت  خوب بانوان در امر اهدای خون باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها