امروز : 1 اردیبهشت 1403

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در بازدید از چند رسانه مرکز مازندران همزمان با روز خبرنگار:

سهم رسانه در توسعه حوزه بانوان، مهم است

کد خبر : 84528 17 مرداد 1398
پ

سمیه قاسمی طوسی همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، بعد از حضور در مراسم ویژه این روز که در مجموعه مهرگان ساری برگزار شد به دفتر چند روزنامه، خبرگزاری و هفته نامه رفت و ضمن قدردانی از تلاش این افسران حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، سهم رسانه را در توسعه حوزه بانوان استان مهم ارزیابی کرد ‎

 

سمیه قاسمی طوسی همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، بعد از حضور در مراسم ویژه این روز که در مجموعه مهرگان ساری برگزار شد به دفتر چند روزنامه، خبرگزاری و هفته نامه رفت و ضمن قدردانی از تلاش این افسران حوزه آگاهی بخشی و  اطلاع رسانی، سهم رسانه را در توسعه حوزه بانوان استان مهم  ارزیابی کرد                                                                           .
به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و روابط عمومی استانداری مازندران، دکتر قاسمی طوسی در این دیدارها، ابتدا به دفتر روزنامه خبرشمال رفت و ضمن دیدار با مهدی روحی مدیرمسئول و ملیحه منوری سردبیر روزنامه خبرشمال و همچنین تحریریه و کارکنان این روزنامه،  گفت: برای من که دغدغه اشتغال زنان را دادم بسیار خوشحال کننده است که در یک روزنامه محلی ده دختر جوان و زن که همه بیمه هستند به کار مشغولند.
مدیرکل امور بانوان از سردبیر خبرشمال به عنوان بانویی که در این حوزه فعالیت دارد و قطعا بر بسیاری از نگرانیهای این بخش اشراف دارد خواست در پیگیری مطالبات حوزه زنان، جلودار باشند و اجازه ندهند چالش ها و مشکلات این حوزه گسترده در سایه بی توجهی برخی مدیران، به فراموشی سپرده شود.
دکتر قاسمی طوسی در ادامه به دفتر خبرگزاری فارس رفت و ضمن دیدار با سرکارخانم عباسی و همکاران این مجموعه تصریح کرد که برای من بسیار ارزشمند است که یک زن در راس این خبرگزاری اثرگذار و انقلابی در مازندران فعال است و به تنهایی موجب اعتبار ویژه ظرفیت پنهان بانوان شده است.
وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس، ابراز امیدواری کرد سایه سرکارخانم عباسی بر سر فرزندان آن مرحوم مستدام بماند.
دکتر قاسمی طوسی همچنین از خبرنگاران خبرگزاری فارس خواست مطالبه گری در حوزه بانوان را فراموش نکنند چون نظام در آغاز دهه پنجم از عمر خود و گام دوم انقلاب  به تعبیر مقام معظم رهبری ، ضرورت دارد ظرفیت دختران و زنان  که نیمی از جمعیت جامعه هستند را در عمل و در برنامه ریزی ها ببیند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ادامه این دیدار به دفتر روزنامه کرانه شمال به مدیرمسئولی سرکارخانم رقیه عالی رفت و بر نقش زنان در تمام حوزه ها از اقتصاد تا فرهنگ تاکید کرد.
این مدیر ستادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران در صدر پررسانه ترین استان کشور است خاطرنشان کرد: در این میان وجود مدیران زن در راس روزنامه هایی چون کرانه شمال و پیک شمال که ازجمله رسانه هایی هستند که در این اوضاع دشوار مالی و گرانی کاغذ همچنان با اعتماد به نفس و با ایمان به آینده روشن، پیش می روند ، مایه امید من است                                                    .
قاسمی طوسی همچنین به دفتر هفته نامه هارش به مدیر مسئولی سرکارخانم سیفی رفت و ضمن دیدار با همکاران این رسانه، از هارش به عنوان یکی از موفق ترین هفته نامه های استان یاد کرد و این موفقیت را حاصل تلاش همکاران مجموعه و عزم و قاطعیت سرکارخانم سیفی دانست                                   .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین گفت: من از اهالی رسانه که افرادی دلسوز و از طرفداران شفافیت هستند می خواهم در کنار حوزه بانوان باشند و تلاش کنند سهم ۳۰ درصدی زنان را که دولت تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به آن برسد، برای خود در نظر داشته باشند و هر روز بخشی از اخبار و تحلیل های خود را به بانوان اختصاص دهند                            .
وی در خاتمه گفت: امروز و علیرغم اینکه روز پرکاری داشتم اما اصرار داشتم هم در مراسم ویژه بزرگداشت روز خبرنگار در کنار این افسران جبهه اگاهی و اطلاع رسانی باشم و هم دیداری با چند رسانه که زنان در آن نقش پررنگ تری دارند، از نزدیک دیدار داشته باشم و به آنان بگویم هم شخص استاندار مازندران، قدردان تلاش بی منت و صادقانه این عزیزان است و هم اینجانب، با علم و اطلاع دقیق از مشکلات شدید اقتصادی، شاهد جهاد شبانه روزی آنان هستم و از آنان قدردانی می کنم                                                   .
گفتنی است سرکار خانم قاسمی طوسی در ساعات پایانی روز ۱۷ مرداد به نمایشگاه آثار عکاسان خبری با نام کیوسک رفت و ضمن بازدید از این آثار با امیرعلی رزاقی مدیر هنری این گالری در خصوص پیام ماندگار یک عکس در دوران جدید که عصر تسلط social media یا شبکه های اجتماعی  است، گفتگو کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها