امروز : 1 اردیبهشت 1403

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جویبار

کد خبر : 84566 19 مرداد 1398
پ

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جویبار اسد فرماندار شهرستان جویبار : مدیران توان نقدپذیری خود را افزایش دهند و تعامل خود را با خبرنگاران بیشتر کنند. ‎

 آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جویبار 

 

اسد فرماندار شهرستان جویبار :

مدیران توان نقدپذیری خود را افزایش دهند و تعامل خود را با خبرنگاران بیشتر کنند.

        به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جویبار با حضور آیت ا... نادعلیزاده امام جمعه ، سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار ، فقیه بخشدار گیل خواران ، فوقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیران ادارات و نهادها ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان جویبار گفت: خبرنگاری کار بسیار سخت و پراسترسی است.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام نیز خبرنگار داشته‌ایم اظهار کرد: در صدر اسلام نیز خبرنگار با عنوان وقایع نگار وجود داشتند و تمام مورخین خبرنگار هستند.

امام‌جمعه جویبار بااشاره به اینکه خبرنگار باید امانت‌دار باشد بیان کرد: یکی از شروط خبرنگاری امانتداری است و نباید نظرات و سلایق شخصی را وارد خبر کنند زیرا حتی جابجایی یک حرف در جمله می‌تواند معنای آن را تغییر دهد و اثراتی در جامعه داشته باشد.

 نادعلیزاده اظهار کرد: خبرنگاران آیینه افکار عمومی هستند و از پشتوانه مردمی خوبی برخوردارند و باید کار و هدف آنان نیز خدمت به مردم و شهر باشد.

 محمد فوقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار در این جلسه با بیان اینکه هرگونه توسعه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و… با وجود خبر، خبرنگاران میسر می‌شود و رسانه‌ها می‌توانند فرهنگ‌ساز باشند.

 وی افزود: رسالت خبرنگاری معرفت‌افزایی، روشنگری و امیدآفرینی و بدعت‌زدایی از خرافات در بین مردم است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار یکی از وظایف خبرنگاران را مطالبه‌گری دانست و گفت: نقدها باید سازنده و منصفانه باشد در این صورت است که شاهد پیشرفت و توسعه در شهرستان خواهیم بود.

سیدعلی اسد فرماندار شهرستان جویبار در این آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: مدیران توان نقدپذیری خود را افزایش دهند و تعامل خود را با خبرنگاران بیشتر کنند.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران مانع بروز فساد می‌شوند گفت: با حضور به موقع خبرنگاران باعث پیشگیری از فساد در حوزه‌های مختلف می‌شود.

 فرماندار جویبار تأکید کرد: با هم افزایی و همدلی بین مدیران، توسعه وپیشرفت حاصل می‌شود و به صورت انفرادی توفیقی ایجاد نمی‌شود.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها