امروز : 28 فروردین 1403

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

حمایت از سازمان‌های«مردم‌نهاد»موجب پیشرفت نظام جمهوری اسلامی می‌شود

کد خبر : 84647 21 مرداد 1398
پ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در همایش آموزشی سمن‌های دانش‌آموزی گفت: حمایت از سازمان‌های«مردم نهاد» موجب پیشرفت نظام جمهوری اسلامی می‌شود. ‎

محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در همایش آموزشی سمن‌های دانش‌آموزی گفت: در حکومت دینی، مردم در تشکیل حکومت و قانون گذاری نقش جدی و فعال دارند، چون باید آنها در تمام امور نظارت و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که در آن بر مشارکت مردم در امور حکومتی تأکید می کند و مردم را قلب حاکمیت می داند؛ تصریح کرد: مردم محور نظام هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به این که مردم، محور قدرت اجتماعی هر نظام هستند، گفت: ما به عنوان یک ارگان‌ دولتی باید از گروه‌های «مردم نهاد» در راستای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی حمایت کنیم، که این جزو تکلیف ماست، چرا که آن‌ها در راستای دستیابی به اهداف، یاری دهنده ما خواهند بود و ما به فعالیت آن‌ها نیازمندیم.‌

شعبانی گفت: استاندار مازندران تأکید کرد باید در راستای گسترش سمن‌ها به حوزه دانش‌آموزی ورود پیدا و به صورت افتخاری عضوگیری کنیم.

وی با اشاره به فعالیت 186 سمن در سطح استان گفت: باید فضایی ایجاد کنیم تا سمن‌ها از بضاعت دانش‌آموزی استفاده کنند. امیدواریم بتوانیم در راستای تأکید استاندار محترم مازندران، با رعایت کلیه قوانین و مقررات، سمن‌های شاخه دانش‌آموزی را نیز فعال کنیم.

در خلال همایش، سمن‌های حاضر علاوه بر تشکیل نمایشگاه، برنامه‌هایی را نیز برای معرفی فعالیت‌های خود، عضوگیری و همچنین ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان اجرا کردند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها