امروز : 5 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

کد خبر : 84668 24 مرداد 1398
پ

پیام فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سید علی اسد فرماندار با صدور پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را به عموم مردم شریف ایران و به خصوص آزادگان سرافراز شهرستان جویبار تبریک گفت ‎

  

پیام فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان
سید علی اسد فرماندار با صدور پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را به عموم مردم شریف ایران و به خصوص آزادگان سرافراز شهرستان جویبار تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار در این پیام آمده است :

بسم الله الرحم الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.


     سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

26 مرداد سالروز بازگشت سرفرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان ایران اسلامی و یادآور ایام عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.
     اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان و به ملت عزیز ایران به خصوص آزادگان سرافراز شهرستان جویبار تبریک و تهنیت عرض می نمایم .


سید علی اسد
فرماندار شهرستان جویبار

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها