En امروز : 7 اردیبهشت 1403

عباسپور، مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت:

واردات فصلی برنج در سال جاری کماکان ممنوع است

کد خبر : 84684 25 مرداد 1398فرهنگی
پ

سعید عباسپور، مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت طی مکاتبه ای با روسای سازمان صمت در 31 استان کشور، تاکید کرد: حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار؛ واردات فصلی برنج در سال جاری کماکان ممنوع است. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، سعید عباسپور در نامه ای به روسای 31 گانه سازمان صنعت، معدن و تجارت در 31 استان کشور و جنوب استان کرمان، تاکید کرد: حسب تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی (برنج) بمنظور ذخیره سازی و حمایت از مصرف کنندگان؛ واردات فصلی برنج در سال جاری کماکان ممنوع است.

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در این نامه یادآور شد: مراتب این تصمیم از سوی مبادی ذی ربط و رسانه ها اطلاع رسانی شود.

گفتنی است، علی وکیلی، مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در نامه یی به گمرکات کشور از آنان خواست تا تصمیم ستاد تنظیم بازار ابلاغی دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص ممنوعیت فصلی واردات برنج را مورد توجه جدی قرار دهند.

 احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت را مکررا در مذاکره و مکاتبه با مدیران ملی پیگیر شده بود و در تماس تلفنی اخیر با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تداوم این امر شد که رضا رحمانی اعلام کرد: واردات برنج همچنان تا پایان فصل برداشت ممنوع است و جای هیچ نگرانی نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به مقام عالی دولت در مازندران عنوان کرده بود: دستور داده ام تا پایان فصل برداشت و اطلاع مجدد هیچ گونه تخصیصی در این راستا صورت نگیرد.

اشتراک گذاری