امروز : 1 اردیبهشت 1403

برگزاری سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در شهرستان چالوس

کد خبر : 84685 25 مرداد 1398
پ

سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در شهرستان چالوس برگزار گردید. ‎

دکتر قربانی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری در سومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان که در شهرستان چالوس برگزار گردید بیان کرد: بر اساس آماری مربوط به زیرساخت فنی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته وضعیت شهرستان چالوس مناسب است اما از 8 نقطه بخش مرزن آباد چالوس ، درصد محدودی از استعلامات بصورت آنلاین به وزارت کشور ارسال گردیده و با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد از فرآیندهای مربوط به انتخابات بصورت سیستمی انجام می شود و به جهت ارسال سریع اطلاعات ، جمع بندی آمارهای مربوطه به تقویت پوشش و تجهیز روستاهای بخش مرزن آباد الزامی است.
دکتر قربانی ابراز داشتند شرکت زیرساخت و همراه اول می توانند با توجه به بحث گردشگری و‌ استقبال مشترکین مربوطه در دسترسی به اینترنت فرصت انتخابات را غنیمت شمرده تا نقاط عدم پوشش همراه اول در نسلهای سه و چهار را تحت پوشش قرار دهند .
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان بیان کرد مسائل مهمی چون پایداری سیستم برق، حفاریها و سرقت کابلها میتواند با محوریت فرماندار بخوبی در شهرستان مدیریت شود.

در پایان آقای دکتر زندی فرماندار چالوس نیز به کاستی های موجود در بحث زیرساخت ارتباطی همراه اول در بخش مرزن آباد این شهرستان و همچنین سختی یا عدم دسترسی در فصل زمستان به منظور اعلام نتایج اشاراتی داشتند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها