امروز : 1 اردیبهشت 1403

قاسمی طوسی، در بازدید از سازمان مردم‌ نهاد:

اقدامات جزیره‌ای انجمن‌ها و سمن‌های حوزه بانوان قابل قبول نیست / سازمان های مردم‌نهاد زنان به فعالیت های همگن و یکپارچه بپردازند

کد خبر : 84694 23 مرداد 1398
پ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ماندران که به مناسبت هفته تشکل ها و روز زنان و مشارکت اجتماعی به دیدار برخی تشکل ها رفت، بیان داشت: انجمن‌ها و سمن‌های حوزه بانوان، از اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنند و به فعالیت های همگن و یکپارچه بپردازند ‎

 

سمیه قاسمی طوسی که به مناسبت هفته تشکل ها و روز زنان و مشارکت اجتماعی در بازدید از سازمان مردم‌نهاد « ترنم زندگی نو»، اعتیاد و خشنونت‌های خانگی را زنگ خطری برای خانواده و جامعه توصیف کرد و اظهار داشت: دفتر بانوان به‌عنوان یک مرجع تصمیم ‌ساز و سیاست‌ گذاراستانی، برنامه دارد از فعالیت‌های جزیره‌ای در این بخش جلوگیری کند.

 وی به زنانه شدن برخی جرایم ازجمله اعتیاد اشاره و خاطرنشان کرد: این زنگ خطر را برای همه مدیران، خانواده‌ها و تشکل‌ها به صدا در می آوریم که ضمن جدی گرفتن این مشکلات، با یکپارچه‌سازی و هماهنگی فعالیت‌های خود، تلاش کنند یک شبکه ارتباطی قوی در حوزه بانوان ایجاد کنند و اداره‌ کل بانوان را در نیل به اهدافش یاری کنند.

 قاسمی طوسی بر حمایت حوزه بانوان استانداری و همچنین شخص استاندار از سمن ها تاکید کرد و گفت: هر کدام از سمن‌ها، طرح و برنامه ویژه‌ای برای حوزه بانوان، زنان آسیب دیده، گسترش کارآفرینی زنان و افزایش اشتغال زنان سرپرست خانوار داشته باشند، استانداری مازندران همه نوع حمایت را از آنان به عمل خواهد آورد.

 در ادامه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از مرکز گذری و سرپناه شبانه بانوان با مدیریت سازمان مردم نهاد (جمعیت حمایت از بهبود یافتگان ((SRS)) بازدید کرد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این بازدید با برخی از زنان آسیب دیده حاضر در مرکز به صورت حضوری سخن گفت و مشکلات این زنان را جویا شد .

 قاسمی طوسی همچنین درخصوص مشکلات مربوط به هویت برخی از این زنان، صدور کارت شناسایی و کارت یارانه با آنان گفتگو کرد و اعلام آمادگی اداره کل امور بانوان استانداری مازندران را برای پیگیری مشکلات این زنان آسیب دیده اجتماعی، اعلام کرد .

 دیدار با همکاران معاونت تشکل های دفتر اجتماعی از دیگر برنامه های مدیرکل امور بانوان استانداری به مناسبت روز تشکل ها تحت عنوان "زنان و مشارکت اجتماعی" بود .

قاسمی طوسی در این دیدار ضمن تبریک و خداقوت به همکاران کوشا در این اداره کل ، در جریان روند فعالیت های تشکل های حوزه بانوان استان مازندران قرار گرفت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها