En امروز : 10 فروردین 1403

تاکید استاندار بر تسریع در جذب و گسترش سرمایه گذاری خارجی در مازندران

کد خبر : 84753 30 مرداد 1398فرهنگی
پ

نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران به ریاست احمد حسین زادگان، استاندار مازندران برگزار شد / استاندار مازندران در این نشست بر بهره مندی از قابلیت سرمایه گذاران خارجی فعال در استان در دیگر بخش ها تاکید کرد و گفت: باید مسایل پیش روی سرمایه گذاری خارجی در استان رفع و روند انجام آن تسریع شود. ‎

استاندار مازندران در این نشست با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی در راستای شکوفایی اقتصادی استان، گفت: بر اساس مصوبه این مرکز مقرر شده بود هر دستگاه اجرایی دو سرمایه گذاری خارجی در حوزه متبوع صورت دهد.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر این که از سرمایه گذاران خارجی که تاکنون به استان آمده اند با توجه به قابلیت ها و مزیت های مازندران در دیگر بخش ها نیز می توان بدرستی بهره گیری کرد و میزان سرمایه گذاری در استان را افزایش داد، افزود: این سرمایه گذاران با توجه به آشنایی با مسایل و فرهنگ استان؛ زمینه بیشتری برای توفیق دارند.

حسین زادگان بر تشکیل کمیته ای در جهت تسریع در روند جلب، جذب و صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی با مسئولیت استانداری و دستگاه های مسئول تاکید کرد و گفت: کمیته مزبور در صورت وجود سرمایه گذار در بخش های مختلف، مسایل مرتبط را پیگیری و فرآیند کارها را به مسیر پرشتاب آن بیندازد.

حسب تاکید استاندار مبنی بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خارجی فعال در استان و اعلام آماگی شرکت پارس گیپس برای سرمایه گذاری مجدد مقرر شد، مدیران کل دستگاه های ذی ربط استان نسبت به انجام مذاکره و دعوت از آن ها برای سرمایه گذاری در سایر بخش های اعلام شده استفاده نمایند.

گفتنی است در این جلسه؛ مشکلات شرکت های نستله واترز ایرانیان و پارس گیپس با حضور استاندار و رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران و رئیس کل دادگستری استان حل و فصل شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری