امروز : 28 فروردین 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

ابلاغ حکم رئیس کارگروه علمی آموزش عالی پدافندغیرعامل استان به رئیس دانشگاه مازندران

کد خبر : 85029 5 شهریور 1398
پ

 عصر روز یکشنبه مورخ 98/6/3 در محل دفتر کار رئیس دانشگاه مازندران ابلاغ رئیس کارگروه علمی وآموزش عالی پدافندغیرعامل استان به دکتر کوروش نوذری اعطاءشد. در این نشست دکتر منفردی مدیرکل پدافندغیرعامل استان با اشاره به تهدیدات و مخاطرات حوزه پدافند غیرعامل، دانشگاه را مرکز تحول در هرجامعه ای دانستند و خاطر نشان کردند که دانشگاه با توان علمی می تواند نسبت پایش این تهدیدات اقدام نماید. ‎

عصر روز یکشنبه مورخ 98/6/3 در محل دفتر کار رئیس دانشگاه مازندران ابلاغ رئیس کارگروه علمی وآموزش عالی پدافندغیرعامل استان به دکتر کوروش نوذری اعطاءشد.

در این نشست دکتر منفردی مدیرکل پدافندغیرعامل استان  با اشاره به تهدیدات و مخاطرات حوزه پدافند غیرعامل، دانشگاه را مرکز تحول در هرجامعه ای دانستند و خاطر نشان کردند که دانشگاه با توان علمی می تواند نسبت پایش این تهدیدات اقدام نماید.

ایشان با اشاره به فرایند شکل گیری کارگروه علمی و آموزش عالی، آموزش و پژوهش و تهدید شناسی را هدف اصلی شکل گیری این کار گروه برشمرد.

دکتر نوذری نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی کامل، پدافندغیرعامل را بدلیل ماهیت دینامیک خود بسیار مهم دانست  واز اهتمام دانشگاه در این حوزه خبر داد.

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها