امروز : 10 فروردین 1403

چهارمین جلسه شورای اداری

مراسم تجلیل از مدیران برتر و کارمندان نمونه و تجلیل از خبرنگاران فعال واصحاب رسانه

کد خبر : 85050 5 شهریور 1398
پ

در سومین روز از هفته دولت ، با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل و معاونین و بخشداران وشهرداران شهرهای تابعه شهرستان آمل و مسئولین ، آیین تجلیل از مدیران برتر شهرستان آمل بهمراه کارمندان نمونه این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد . ‎

در سومین  روز از هفته دولت ، با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل و معاونیو بخشداران وشهرداران شهرهای تابعه شهرستان آمل و مسئولین ، آیین تجلیل از مدیران برتر شهرستان آمل بهمراه کارمندان نمونه این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد .

سید جعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل با ادای احترام به ارواح مطرح شهیدان رجایی و باهنر و درود بر شهیدان کارمند این مرز و بوم اظهار داشت ، ما به برکت حضور نیروهای خوب و مفید وا نقلابی همچنین خانواده معزز شهداء و رزمندگان و مؤمنین و علما و ائمه جماعات شهر و نماینده پرتلاش و سخت کوش شهرستان آمل و شما مدیران عزیزی که ما خدمتتان هستیم ، اقدامات بسیار خوبی را در شهرستان آمل شاهد هستیم .

فرماندار شهرستان آمل با بیان اینکه احساس من در سال 98 این است که کارمندان خدوم شهرستان خیلی بهتر از سالهای گذشته به مردم خدمت کردند ، تصریح کرد : اقداماتی را که در این سال ما شاهد آن بودیم و من در شورای اداری و کمیته برنامه ریزی از آن به خوبی یاد کردم نتیجه حاصل زحمات شما بزرگواران بود .

سید جعفر رسولی در ادامه از اولویت های کار اداری خود در فرمانداری اینچنین گفت که : ما سعی کردیم مشکلاتی را که سالیان سال مردم عزیز شهرستان از آن رنج می بردند یا به نوعی مدیران همکار ما در ادارات با آن مواجه بودند . برای رفع مشکلات با همراهی همه مدیران عزیز و پشتیبانی اعضاء شورای تأمین به آن بپردازیم .

وی همچنین گفت : در ابتدای دستور کار اجرایی فرمانداری شهرستان بحث حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال و تولید است که دوستان استحضار دارند ، 40 تا 50 درصد صنعت استان در شهرستان آمل استقرار دارد و این نشان می دهد در این شرایط سخت اقتصادی که ما در کشور قرار داریم ، کارفرمایان ما به قول حضرت آقا سربازانی هستند که در عرصه اقتصادی می جنگند و زحمت می کشند ، این دوستان نیاز به حمایت دارند ، پس با تشکیل کارگروههای مختلف در فرمانداری تلاش ما این بود تا با حفظ شرایط موجود ، واحدهای فعال با این حمایت همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و واحدهایی که تا حد نصاب و ظرفیت خود کار نمی کردند و راکت بود از آن شرایط بیرون آمده در امر تولیدات خود افزایش ظرفیت دهند واشتغالزایی هم کردند ، رسولی با اشاره به اینکه طبق آمار واصله از اداره گمرک 70 تا 80 درصد از صادرات مازندران متعلق به آمل هست و 40 الی 50 درصد صنعت این استان هم در آمل تولید می شود ، افزود : خوب این امر نشان می دهد ، به تناسب فعالیت و تولیدات در این شهر ، مشکلات کارگری و تولید هم باید 40 الی 50 درصد در آمل استقرار داشته باشد ، اما با وجود سربازان گمنام در شورای تأمین و مدیران ادارات و واحدهای تولیدی ، همه و همه ، که با تلاش خودشان این آسیب ها را برطرف می کنندکه جا دارد از همین جا قدردان همه این عزیزان باشم و برای حفظ موقعیت ا در این شرایط سخت اقتصادی پای کار هستند ، از همه تشکر کنم .

معاون استاندار ، با بیان این اتفاقات خوبی که در زیر ساخت های اجرایی آمل افتاد ، از آن اینگونه خبر داد : اجرای تعداد 89 پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ صد و هشتاد و یک میلیارد همچنین تعداد 26 واحد تولیدی خدماتی در بخش های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی افتتاح می شود که با همت شما مدیران و کارکنان خدوم شما به بهره برداری رسید .

وی ساخت سد در محور هراز را یکی از پروژه های مهم ملی اعلام کرد و گفت : پیشرفت فیزیکی دیواره سد در حدود 22 متر از سطح زمین هست که با حمایت ویژه نماینده شهرستان از این طرح ، اعتبارات خیلی خوبی ، در سال مالی گذشته تا امسال به این پروژه و جاده جایگزین محور جاده هراز با مبلغ 125 میلیارد تومان اختصاص داده شد .

فرماندار آمل با بیان اینکه یکی از دغدغه های کاری بنده از ابتدای مسئولیتم در فرماندار معضل دفع زباله هست ، ادامه داد : با پیگیری مجدانه ، بستر و شرایط لازم برای اینکار را فراهم کردیم ، همکاری ریایت محترم دادگستری و حمایت هایی که اعضاء شورای تأمین و اداره اوقاف شهرستان واستان و آقای یوسفیان داشتند برای انتخاب پاساکش محل زمین دفع زباله که اعتبار هم برایش گرفتیم تا در این زمین تجهیزاتی را راه اندازی کنیم که نه تنها آمل بلکه شهرستان استان نیز از آن بهره مند شوند .

سید جعفر رسولی پیگیری بحث ساخت و سازهای غیر مجاز را از سویم اولویت کاری خود عنوان کرد و افزود : یکی از دغدغه هایی که کل کشور با آن درگیرند موضوع تغییر کاربری زمین های کشاورزی است که به مدیران خودمان توصیه کردیم که هم دستگاههای خدماتی خدمات ندهند و هم بخشداران ما نظارت کنندو دستگاه قضایی نیز پیگیری باشند .

وی همچنین از اتفاقات خیلی خوب در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خبر داد و گفت : در جلسات و کارگروههای مختلف با همکاری شما عزیزان تصمیمات واقدامات خوبی در ادارات و بیمارستانها گرفته شد که مسلح شدن به تجهیزات لازم مانند برق اضطراری و غیره برای مدیریت بحران یکی از آنهاست تا مردم ما دچار خسارت نشوند و امیدواریم هرچه زودهتر همه دستگاههای اداری به ابزار پدافند غیرعامل تا آب و گاز و برق جایگزین تجهیز شوند .

مهندس رسولی با اعلام اجرای طرح هادی در 176 روستا ادامه دارد : زمانی در روستاهای آمل ما فقط 10 روستا با اجرای طرح هادی داشتیم ، اکنون شرایط مدیریتی شهرستان فرصت مناسبی برای خدمت و کار ، وامروز ما شاهد 176 روستا با خدمات جاده ای و جدول بندی هستیم و در این فرصت به نمایندگی شما با شهداء و امام شهداء تجدید میثاق می کنیم ، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و دراین ارتباط دستگیر یکدیگر باشیم نه پاگیر هم .

شایان ذکر است در پایان این مراسم ، از زحمات یکساله 15 مدیر برتر و 75 کارمند نمونه ادارات و 6 نفر از خبرنگاران اصحاب رسانه فعال در این هفته همراه با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .   

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها