امروز : 29 اسفند 1402

دیدار فرماندار میاندورود بابخشدار گهرباران و اعضای شورای بخش گهرباران

نشست مشورتی فرماندار با بخشدار گهرباران و اعضای شورای بخش گهرباران برگزار شد

کد خبر : 85121 6 شهریور 1398
پ

نشست مشورتی منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود با بخشدار گهرباران و اعضای شورای بخش گهرباران در راستای تبیین اهداف و سیاستگذاری گهرباران برگزار شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود ظهر امروز نشست مشورتی سرپرست فرمانداری میاندورود با بخشدار و اعضای شورای بخش گهرباران در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود عنوان کرد:اگر صنعتی در گهرباران فعال شود باید در حوزه مرتبط با کشاورزی و صنایع تبدیلی باشد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، نشست هم اندیشی فرماندار میاندورود با بخشدارو اعضای شورای بخش گهرباران در دفتر فرماندار برگزار شد.
#حسین_منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود در این جلسه با تبریک هفته دولت به مردم شریف عنوان کرد:بزرگترین پشتیبان ما در حکومت داری مردم هستند.
منفردی با تاکید براتحاد و همدلی ،تصریح کرد:قطعا در کنار هم با سرعت بیشتری به سمت توسعه پایدار حرکت خواهیم کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اولویت ما در بخش گهرباران کشاورزی است ،تاکید داشت :اگر صنعتی در گهرباران بخواهد فعال شود باید با کشاورزی وصنایع تبدیلی مرتبط باشد.
فرماندار میاندکرود بیان داشت:با تمرکز بر داشته هایمان و تقویت نقاط قوت ،ضعف ها را پوشش میدهیم و مشکلات را حل خواهیم کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها