امروز : 5 اردیبهشت 1403

معاون استاندار مازندران مطرح کرد:

افتتاح ۲۲ طرح عمرانی هفته دولت در بابلسر

کد خبر : 85223 6 شهریور 1398
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ۲۲ طرح عمرانی هفته دولت با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در بابلسر بهره برداری شده است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، مهدی رازجویان پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی در بابلسر با بیان اینکه در شهرستان بابلسر نیز به مناسبت هفته دولت ۲۲طرح عمرانی با اعتبار ۱۹۰میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد،گفت: امروز شاهد افتتاح سه پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال بودیم.

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران،نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مازندران ،حسن زاده فرماندار بابلسر و برخی مسئولان سه پروژه عمرانی در بابلسر  با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.این پروژه ها شامل کارخانه شالیکوبی مدرن که توسط بخش خصوصی با اعتبار۳۵میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

از مشخصات فیزیکی این پروژه ۱۶دستگاه خشک کن اتوماتیک ،در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و  برا ۱۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شد.

پروژه دوم شامل پروژه چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش بابلسر بود که در زمینی به مساحت ۷۲۰متر مربع با اعتبار پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید. پروژه سوم شامل اجرای طرح هادی روستای گالشکلا با اعتبار هشت میلیارد ریال که در طول ۷۰۰متر  آسفالت،۷۰۰متر تعریض و بازگشایی معابر،۷۰۰مترجابجایی شبکه برق و ۶هزار و ۵۰۰متر زیرسازی و ۱۳۰۰متر اجرای کانیوو و جدول گذاری صورت گرفت.

در حاشیه این مراسم مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسئولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند.وی افزود:  به مناسبت هفته دولت یک هزار طرح در مازندران با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۱۵۰میلیارد تومان در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

اشتراک گذاری
پیوند ها