امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد :

با مدیران جهادی می‌توان مشکلات مردم را حل کنیم

کد خبر : 85241 8 شهریور 1398
پ

علیرضا شریعت در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد:در هفته دولت امسال در شهرستان 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیاردو 709 میلیون تومان که 18 پروژه در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 709 میلیون تومان و سه پروژه آن مربوط به بخش خصوصی بوده که بالغ بر 16 میلیارد تومان هزینه و اجرا شده است. ‎

فرماندار محمودآباد گفت: با تصمیمات جهادی مثل کارهایی که در دفاع مقدس انجام دادیم می‌توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم مدیر جهادی می‌خواهیم که در میدان باشد.

علیرضا شریعت در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد:در هفته دولت امسال در شهرستان 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیاردو 709 میلیون تومان که  18 پروژه در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 709 میلیون تومان و سه پروژه آن مربوط به بخش خصوصی بوده که بالغ بر 16 میلیارد تومان هزینه و اجرا شده است.

وی افزود:شهرستان محمودآباد می‌تواند یک الگو برای شهرهای ساحلی قلمداد شود چون پول در رتبه پنجم در کارهای توسعه‌ای را دارد و ما نباید بگوییم که پول نداریم و وقتی بیش از 30 کیلومتر ساحل داریم و 120 واحد صنعتی در شهرک صنعتی در جاده ترانزیتی پایتخت به شهرهای ساحلی داریم چهره شهر را نباید غمگین ببینیم.

فرماندار محمودآباد خاطر نشان کرد:در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم مدیر جهادی می‌خواهیم که در میدان باشد و با تصمیمات جهادی مثل کارهایی که در دفاع مقدس انجام دادیم،می‌توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و دشمنان فکر می‌کردند با انسداد اقتصادی می‌توانند مردم را تحریک کنند ولی مردم وقتی می‌بینند که مسئوولین خودشان برخواسته از مردم هستند و با کارهای جهادی یاریگر کردم در این شرایط سخت هستند به حرف دشمنان توجهی نمی‌کنند.

وی افزود:رونق تولید فقط به تولید کالا نیست و در زمینه‌های مختلف اعم از علم و خدمات هم است و وقتی 56درصد ساختار جمعیت جوانان هستند توانمندی نسل جوان و پرداختن به کیفیت امور جوانان می‌تواند کارگشا باشد.

این مسئوول عنوان کرد:گردشگری دیگ یک تفریح محسوب نمی‌شود چون یک صنعت است و در سال گذشته از صنعت گردشگری از 200 هزار فرصت شغلی،120 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کردیم و همچنین در سال گذشته 7/8 میلیون نفر توریسم خارجی داشتیم و برای شهرستان خودمان که فقط تبدیل به یک مسیر گردشگری شده نه مقصد گردشگری باید از نظر اقتصادی و امکاناتی این مشکل را برطرف کنیم.

شریعت یادآورشد:انتخابات برای ما فوق‌العاده مهم است و در شرایطی که کشور با مشکلاتی دارد دست و پنجه نرم می‌کند فضای کشور دارد به سمت انتخابات پیش می‌رود و از همه تقاضا داریم که با مشارکت حداکثری در انتخابات متضمن امنیت کشور باشند و در این شرایط سخت اقتصادی که همه دارند اعلام می‌کنند که مردم با این شرایط سخت باید روی برگردانند باید براساس منویات مقام معظم رهبری شرایط حضور حداکثری مردم را سر صندوق‌های آرا داشته باشیم.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت:ما بر اساس چهار اصل مشارکت حداکثری،رقابت سالم،سلامت انتخابات و امنیت انتخابات کار خود را شروع کردیم و مردم مطمئن باشند که رقابت سالم و آزادی را شاهد خواهیم بود و سلامت و امنیت انتخابات بر عهده ماست و ما به مر قانون عمل خواهیم کرد و تمام مدیران هم قسم شده‌اند که اصل بی طرفی مطلق را در این انتخابات رعایت کنند و با انسجام و وحدت ملی با دست در دست همدیگر یک انتخابات پرشور داشته باشیم و در سیاست خارجی اقتدارمان را به رخ جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری