امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه

مدیری خدمت‌رسان است که امید مردم به نظام را با کار بی‌منت افزایش دهد

کد خبر : 85245 8 شهریور 1398
پ

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه در هفته دولت بالغ بر ۱۲۳ پروژه با اعتباری حدود ۲۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری و افتتاح رسید، اظهار کرد: پروژه های چشمگیری در بخش کشاورزی، برق و بنیادمسکن در شهرستان به بهره برداری رسیده است. ‎

 

همزمان با هفته دولت رضایی فرماندار مرکز استان مازندران در سخنرانی قبل خطبه های نماز جمعه ساری با تبریک این هفته به کارکنان و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، گفت: هفته دولت تبلور همدلی و همراهی ملت و دولت است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در جمهوری اسلامی ایران نعمت و توفیق بزرگی است که نصیب مدیران شده است که باید از این فرصت به بهترین وجه در جهت رضای حق تعالی بهره برد، اظهار کرد: مدیری خدمترسان است که امید مردم به نظام را با کار بی منت افزایش دهد.

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه در هفته دولت بالغ بر ۱۲۳ پروژه با اعتباری حدود ۲۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری و افتتاح رسید، اظهار کرد: پروژه های چشمگیری در بخش کشاورزی، برق و بنیادمسکن در شهرستان به بهره برداری رسیده است.

رضایی با اشاره به اینکه اولویت دولت در شهرستان اتمام پروژه نیمه تمام است، تصریح کرد: پروژه گازرسانی به بخش های دودانگه و چهاردانگه ، پروژه راه ساری_تاکام  و نیروگاه زباله سوز ساری با جدیت در حال اجرا و پیگیری است.

وی در ادامه تصریح کرد: استان هر چه در توان داشت برای رفع مشکلات پروژه های ملی و نیمه تمام شهرستان انجام داد، خاطر نشان کرد:  با پیگیری هایی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندارمازندران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران صورت گرفت پروژه های یاد شده در آینده نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره بر رعایت منزلت مردم، گفت: مردم پشتوانه محکمی برای هر دولت هستند و هر دولتی با #مردم همراه بود به موفقیت مطلوب رسیده است.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها