امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم بزرگداشت هفته دولت از افتتاح و بهره برداری ۳ پروژه مهم توسط رئیس جمهور خبر دادو یادآور شد:

طبق برنامه ریزی های انجام شده پروژه بیمارستان خاتم الانبیاء با ۱۸۰ میلیارد تومان ، دو پروژه ایستگاه برق با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان و پروژه گاز رسانی به ۷ روستا با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان از طرح های مهم در انتظار بهره برداری است

کد خبر : 85323 8 شهریور 1398
پ

فرماندار شهرستان بهشهر که در مراسم بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر الگو پذیری و منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر آنها را اسوه مدیرانی خادم و مردمی عنوان کرد و گفت:هفته دولت فرصت مغتنمی است که خادمان ملت بتوانند عملکردهای خود را در راه خدمتگزاری به مردم بیان و معرفی کنند. ‎


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر الگو پذیری و منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر آنها را اسوه مدیرانی خادم و مردمی عنوان کرد و گفت:هفته دولت فرصت مغتنمی است که خادمان ملت بتوانند عملکردهای خود را در راه خدمتگزاری به مردم بیان و معرفی کنند.

هادی خنجری از برنامه ریزی ۴۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان در بهشهر خبردادو افزود:شهرستان بهشهر از زیر ساخت های مهم اقتصادی و تاریخی برای بالا بردن ظرفیت توانمندی توسعه ای برخوردار است و دولت باید در جهت بالا بردن کیفیت زندگی مردم تلاش کند .

وی از افتتاح و بهره برداری ۳ پروژه مهم توسط رئیس جمهور خبر دادو یادآور شد:طبق برنامه ریزی های انجام شده پروژه بیمارستان خاتم الانبیاء با ۱۸۰ میلیارد تومان ، دو پروژه ایستگاه برق با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان و پروژه گاز رسانی به ۷ روستا با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان از طرح های مهم در انتظار بهره برداری است .

فرماندار بهشهر در خصوص آزاد سازی ساختمان تاریخی صفی آباد  و جاده دسترسی به آن  نیز اظهار داشت:۹۰درصد راه دسترسی به این مکان تاریخی انجام شده است و  مابقی عملیات آزاد سازی صفی آباد در اختیار نهاد دیگری است .

خنجری وجود بندرامیرآباد در حوزه شهرستانی بهشهر را ظرفیتی مغتنم برای توسعه اقتصادی دانست و عنوان کرد:تاثیر گذاری اقتصادی بندردر حوزه شهرستانی باید قابل لمس باشد و حضور واحدهای صنعتی و مجتمع های سرمایه گذاری بایددر چرخه اقتصادی شهرستان ملموس و به توسعه سطح زندگی مردم بومی کمک کند.

وی با اعلام اینکه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده بندر به رستمکلا برنامه ریزی شده است  ،تصریح کرد: راه های مواصلاتی از ملزومات توسعه اقتصادی است که امیدواریم با تحقق این امر انجام پذیرد.

فرماندار بهشهر در خاتمه رعایت نظم مدیریتی را خواستارشدو خاطرنشان کرد: با رعایت نظم در امور از اتلاف فرصت خدمت به مردم کاسته می شود و امورات مردمی نیز به خوبی انجام خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها