امروز : 29 اسفند 1402

نشست مشورتی مدیر و جمعی از کارکنان شرکت زراعی دشت ناز با فرماندار میاندورود

حسین منفردی:برنامه عملیاتی راهبردی 10 ساله برای میاندورود تدوین می شود

کد خبر : 85383 12 شهریور 1398
پ

سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود: شهرستان میاندورود از تجربیات و دانش دشت ناز در حوزه کشاورزی بهره مند می شود ‎

ن به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ، صبح امروز نشست مشورتی مدیریت و معاون شرکت زراعی دشت ناز با منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود جهت تبیین اهداف و سیاست  گذاری شرکت زراعی دشت ناز در راستای رونق تولید ملی در دفتر فرماندار برگزار شد


در ابتدای جلسه صدیقی مدیر عامل شرکت زراعی دشت ناز از عملکرد و سطح کشت ،تنوع و مقدار تولید محصولات کشاورزی و حجم صادرات آن به کشورهای روسیه و حاشیه خلیج فارس ارائه گزارش کرد.#حسین منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود در این جلسه ضمن اشاره به سال رونق تولید عنوان کرد: شرکت زراعی دشت ناز با تولید مناسب محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال در شهرستان میاندورود کمک خوبی به دولت کرده است.
وی با بیان اینکه مدیریت باید بر اساس عقلانیت و علمی باشد تصریح کرد:برنامه عملیاتی راهبردی ۱۰ ساله برای شهرستان میاندورود تدوین خواهد شد.
منفردی در ادامه بیان کرد در برنامه ریزی راهبردی شهرستان از ظرفیتهای شرکت زراعی دشت ناز بهرمندی بهینه خواهیم داشت و در این راستا شرکت زراعی دشت ناز از حمایتهای اقتصادی و سیاسی دولت برخوردار خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود عنوان کرد:از آنجا که شرکت دشت ناز به سمت و سوی بین المللی شدن حرکت میکند و به دنبال صادرات محصولات خود است ،نیازمند معرفی بین المللی است و با طراحی سایت و بروشور هایی به زبان انگلیسی تبلیغات برون مرزی داشته باشد.

منفردی با اشاره به اینکه منافع ملی باید بر منافع شخصی ارجحیت داشته باشد اذعان داشت :شرکت دشت ناز یک مجموعه ملی با دانش و توانمندی بالا است که از این ظرفیت در برنامه ریزی خود ب

رای رونق کشاورزی شهرستان میاندورود استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها