En امروز : 1 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح طرح های ملی با حضور رئیس جمهور

کد خبر : 85591 21 شهریور 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از افتتاح چند طرح بزرگ و ملی با حضور رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: در سفر آتی رئیس جمهور به مازندران چند پروژه بزرگ و ملی از جمله آبرسانی شهرهای گروه الف و تصفیه خانه ساری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. ‎

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با بیان اینکه امسال 5 هزار و 550 طرح با اعتباری بالغ بر 1300میلیارد تومان اعتبارات استانی مصوب شده است، گفت: برخی از این پروژه ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی پیشرفت فیزیکی 20تا 90درصدی دارد.

استاندار مازندران از بهره برداری برخی از پروژه های ملی در سفر آتی رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: در سفر آتی رئیس جمهور چند پروژه بزرگ و ملی از جمله آبرسانی شهرهای گروه الف و تصفیه خانه ساری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص مصوبات این جلسه نیز گفت: جانمایی سه لکه منطقه آزاد، تفکیک سادات شهر و کتالم و چند طرح پیشنهادی دیگر تصویب و همچنین بررسی طرح جامع مدیریت شهری امیرکلا در جلسه امروز بررسی شد.

حسین زادگان ایجاد شهرکهای صنفی جهت استقرار و ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری در استان را الزامی دانست و تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی طبق قانون ایجاد شهرک های صنفی را جدی بگیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری