امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران خبر داد:

گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان ساری برگزار می شود

کد خبر : 85595 21 شهریور 1398
پ

فرماندار شهرستان ساری با اعلام آمادگی تمام ادرات شهرستان در برپایی هرچه با شکوه‌تر مراسمات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران مرکز استان مازندران در هفته دفاع مقدس در ساری برگزار می شود. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است و برنامه‌ریزی‌های این هفته با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید گفت: نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی  که در زمینه های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

رضایی با اعلام آمادگی تمام ادرات شهرستان در برپایی هرچه با شکوه‌تر مراسمات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران مرکز استان مازندران در هفته دفاع مقدس در ساری برگزار می شود.

در ادامه این جلسه مسئولان ادارات برنامه‌های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس را مطرح و راهکارهای لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها بیان نمودند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها