امروز : 29 اسفند 1402

4 مهر زمان برگزاری بیستمین یادواره شهدای شهرستان میاندورود

منفردی: فرهنگ مقاومت و شهادت باید در جوانب مختلف زندگی روز مره ما احساس شود

کد خبر : 85601 23 شهریور 1398
پ

سرپرست فرمانداری میاندورود در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای میاندورود بیان کرد: پیوست علمی و فرهنگی و هنری در یاواره شهدا رمز ماندگاری فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی در نسلهای آینده ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ،جلسه هماهنگی برگزاری ستاد یادواره ۲۲۶ شهید شهرستان میاندورود به ریاست منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود و حضور بخشدار گهرباران و فرمانده سپاه و اعضای ستاد یادواره شهدا در دفتر فرماندار برگزار شد.
حسین منفردی در این جلسه ضمن تسلیت ایام و آرزوی قبولی طاعات و عزاداری سیدالشهدا عنوان کرد:شهدا متعلق به مردم هستند و برگزاری یادواره شهدا مردمی است و به همت مردم و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

منفردی در ادامه اظهار داشت:مردم باید با یاد شهدا زندگی کنند و فرهنگ شهادت باید در جوانب مختلف زندگی روز مره ما احساس شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود در این جلسه ضمن اشاره به نقش هنر در حفظ و ماندگاری مناسبتهای ملی و مذهبی تاکید کرد: هر جا از هنر استفاده کار آمد بشود قطعا آن اثر ماندگاری بهتری خواهد داشت

وی در ادامه با اشاره به نقش هنر تعزیه خوانی در توصیف واقعه کربلا بیان کرد: اجرای تاتر و سرود حماسی در راستای زندگی و رشادتهای شهدا میتواند نقش موثری در ترویج و تحکیم روحیه مقاومت و شهادت طلبی در جوانان داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود ضمن تاکید براینکه جوانان ادامه دهندگان راه شهدا هستند خاطر نشان کرد:از حضور جوانان در برگزاری یادواره شهدا بهرمند شویم.

منفردی ادامه داد:نقش جوانان در برگزاری یادواره شهدا فقط به پشتیبانی ومسائل اجرایی نباشد و از دانش و توانمندی علمی جوانان درتصمیم گیریهای ستاد یادواره شهدا استفاده شود تا فرهنگ مقاومت و شهادت به جوانان انتقال داده شود.
فرماندار میاندورود در ادامه عنوان کرد:یادواره شهدا پیوست علمی داشته باشد و از مقالات علمی اساتید دانشگاه در راستای جامعه شناسی و روانشناسی زندگی شهدا استفاده شود. و اگر یادواره شهدا پیوست علمی داشته باشد به ماندگاری فرهنگ مقاومت و روحیه شهادت طلبی کمک خواهد کرد.

بیستمین یادواره شهدای شهرستان میاندورود در روز 4 مهر 98 با اجرای برادر روح الله معافی و مداحی  حاج آقا صادق نژاد و سخنرانی سردار استاد حسینی، معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران، در روستای عزت الدین برگزار خواهد شد

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها