امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران خبر داد:

تصویب 500میلیارد ریال اعتبار در جهت تسریع ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری

کد خبر : 85612 24 شهریور 1398
پ

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به پیگیری‌های یک ماه‌ اخیر توسط استاندار محترم و فرمانداری مرکز استان مازندران در راستای تسریع این پروژه، اظهار کرد: مبلغ 500میلیارد ریال اعتبار ویژه جهت سرعت بخشیدن به روند اتمام پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در نظر گرفته شده است. ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تکمیل کارخانه زباله‌سوز ساری از اولویت‌های شهری و زیست محیطی مرکز استان مازندران است، گفت: روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری با سرعت در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیگیری‌های یک ماه‌ اخیر توسط استاندار محترم و فرمانداری مرکز استان مازندران در راستای تسریع این پروژه، اظهار کرد: مبلغ 500میلیارد ریال اعتبار ویژه جهت سرعت بخشیدن به روند اتمام پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به جلسات ثمربخش با رجب‌صلاحی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور و همکاری تنگاتنگ محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و بازدید‌های به عمل آمده ایشان، افزود: 300میلیارد ریال از اعتبار یاد شده از محل بند ه تبصره 5 قانون بودجه در روز گذشته تخصیص یافته است.

رضایی ضمن تشکر از صبر و همراهی مردم شریف بخش چهاردانگه و به خصوص منطقه پشت‌کوه، بیان کرد: در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر ساری نیز مبلغ 200 میلیارد ریال برای پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری مصوب شد که قطعا این اعتبارات بر روند سرعت بخشیدن و تکمیل این پروژه کمک شایانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها