امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری:

روحانیون در ترویج سبک زندگی دینی نقش اثرگذار ایفا کنند

کد خبر : 85652 25 شهریور 1398
پ

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه روحانیون در ترویج سبک زندگی دینی نقش اثرگذار ایفا کنند، تصریح کرد: با توجه به هجمه های دشمن به منظور تضعیف معنویات در جامعه اسلامی، امروز مبلغان دینی که در این رابطه نقش اثرگذار دارند، بایستی ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را به طور جدی در دستور کار قرار دهند و از این مهم غفلت نشود. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرستان ساری با اشاره به همر‌افزایی میان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع فرهنگی و اجتماعی و پرهیز از کار جزیره‌ای، گفت: زمینه های همکاری مشترک میان سازمان و نهادهای بررسی و راهکارهایی برای انجام فعالیت های موثر فرهنگی و اجتماعی مطرح شود.

وی بر ضرورت مشاوره درست به منظور پیشگیری و درمان آسیب تاکید و اظهار کرد: خدمات مشاوره به افراد کمک می کند تا در موقعیت های دشوار زندگی مانند طلاق، اعتیاد، بیکاری، مواجه شدن با مشکلات روحی و... بتوانند بحران ها را مدیریت کنند و در بهترین مسیر حرکت کنند.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه روحانیون در ترویج سبک زندگی دینی نقش اثرگذار ایفا کنند، تصریح کرد: با توجه به هجمه های دشمن به منظور تضعیف معنویات در جامعه اسلامی، امروز مبلغان دینی که در این رابطه نقش اثرگذار دارند، بایستی ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی را به طور جدی در دستور کار قرار دهند و از این مهم غفلت نشود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها