امروز : 6 اردیبهشت 1403

با حضور فرماندار :

ششمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان عباس آباد برگزار شد

کد خبر : 85679 25 شهریور 1398
پ

صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان عباس آباد ، ششمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، جواد اصلانی در این جلسه با تسلیت دهه دوم محرم و ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان ، در سخنانی با اشاره به قیام و فلسفه عاشورا  اظهار داشت : ما باید از فلسفه عاشورا و قیام سرور و سالار شهیدان درس اخلاق  بگیریم ، امام حسین (ع ) به ما درس شهامت ، شهادت و ایثار را که بهترین الگو برای یاران امام بود  هدیه داد .

فرماندار شهرستان عباس آباد بیان داشت : عاشورا بهترین  الگو برای ارتقاء فرهنگ ، اخلاق و باورهای دینی ما می باشد .

 وی ضمن انتقاد از نحوه پوشش و عدم رعایت عفاف و حجاب توس مسافرین و گردشگران در این شهرستان  تاکید کرد : خیلی از موارد فردی و اجتماعی ما دچار آسیب شده است ، بسیاری از خانواده ها آسیب پذیر شدند . دستگاههای متولی با هرگونه بی بند و باری ،  مظاهر غیر اخلاقی و بد حجابی از سوی مسافرین و گردشگر نما ها برخورد  برخورد نمایند .  

فرماندار شهرستان عباس آباد  در ادامه بیان داشت : نقش آموزش و پرورش و صدا و سیما در کاهش اینگونه آسیب های اجتماعی از تاثیر گذاری بالایی برخوردار می باشد .

گفتنی است در این جلسه در خصوص کاهش کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی ،  تقویت وحدت و همبستگی و هویت دینی و ملی ، برنامه ریزی مطلوب راهیان نور ، تقویت و ترویج اردو های  جهادی ، ساماندهی مطلوب تر در سواحل ، برگزاری کارگاههای آموزش خانواده ، بهداشت و درمان و برگزاری مشاوره های عمومی و تخصصی  بحث و تبادل نظر گردید .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس