امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار گلوگاه:

ظرفیت سازی برای توسعه اقتصادی گلوگاه مورد توجه قرار گیرد

کد خبر : 85768 28 شهریور 1398
پ

فرماندار شهرستان گلوگاه در افتتاحیه همایش فرصتها،چالش ها و توسعه شهرستان گفت: ظرفیت سازی، یکی از موارد مهم برای توسعه اقتصادی در گلوگاه است و باید به ظرفیت های مختلف توجه شود. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه،فریدون کلبادی نژاد شامگاه چهارشنبه در اولین همایش فرصت ها، چالش و توانمندی های شهرستان گلوگاه در افق ۱۴۱۸ افزود: معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان گامی برای توسعه است و این همایش تلاش دارد نا در این بخش فعال شود.

وی اظهار داشت: برای توسعه چشم انداز و رویکردهای مختلفی وجود دارد که باید با شناسایی پتانسیل های مختلف در این زمینه گام برداشت.

فرماندار گلوگاه گفت: شهرستان گلوگاه از ظرفیت های مختلفی در کشاورزی، صنعت و گردشگری برخوردار است و باید ظرفیت های موجود را به رخ کشید و توانمندی ها را قدر دانست.

کلبادی نژاد با بیان اینکه در بخش توسعه نباید از توان نیروی انسانی غافل شد، تصریح کرد: وجود نیروی انسانی در فرآیند اقتصاد مهم است که در برخی از موارد از این عامل مهم غفلت شده است و باید توجه ویژه اعمال شود.

وی اضافه کرد: در کنار پتانسیل های موجود، ظرفیت سازی و توجه به نیروی انسانی نباید از تعامل با نهادهای اجتماعی و اقتصادی غافل شد چرا که این نهادها امیدوارکننده برای توسعه هستند.

فرماندار گلوگاه گفت: محصول سازی برای حمایت از تولید داخلی از مولفه های مهم برای توسعه در کنار برنامه های مختلف است که راهبرد جایگزینی واردات و راهبرد توسعه صادرات در این بخش مورد توجه است.

همایش فرصت ها، چالش و توانمندی های شهرستان گلوگاه در افق ۱۴۱۸ در ۲۶و ۲۷شهریور ماه در انستیتو دخانیات تیرتاش گلوگاه همراه با نمایشگاه توانمندی های گلوگاه در بخش های مختلف کشاورزی،  صنعت و گردشگری برگزار شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها