امروز : 6 اردیبهشت 1403

با حضور فرماندار عباس آباد :

دومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی برگزار گردید

کد خبر : 85773 28 شهریور 1398
پ

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اربعین حسینی شهرستان عباس آباد به ریاست جواد اصلانی فرماندار این شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و دیگر اعضاء برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، جواد اصلانی دردومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی این شهرستان که با حضور معاون فرماندار ، جانشین سپاه ،  بخشداران مرکزی و کلار ، شهردار سلمانشهر و دیگر اعضا  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ، با  تسلیت ایام سوگوای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت  فرارسیدن هفته دفاع مقدس  و آغاز سال تحصیلی  در سخنانی اظهار داشت : آنچه امروز داریم و به آن افتخار می کنیم از برکت خط سرخ نهضت عاشورا و فرهنگ انتظار است.

فرماندار شهرستان عباس آباد گفت  : همه باید در برگزاری هرچه بهتر برگزار کردن اربعین حسینی و همکاری در برپایی موکب های  اربعینی همکاری کنیم . این مهم  نیازمند روحیه و همت جهادی همه مردم و مسئولان است . 

اصلانی  بر آمادگی و بسیج همه امکانات شهرستان  برای برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی در این شهرستان و هماهنگی لازم برپایی موکب های اربعینی  تاکید کرد و بیان داشت: زمینه های پذیرایی، اسکان، تامین امنیت و سایر اقدامات لازم در این خصوص باید به بهترین نحو انجام شود.

وی  تأکید کرد : کمیته ها ی تعیین شده شهرستان در راستای جذب مشارکت مردمی با استفاده از همه ظرفیت ها در جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی عنایت ویژه  ای را معمول  نمایند .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس