امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار بابلسر:

مردم، سرمایه اصلی نظام هستند؛ مدیران با تمام توان خود در جهت رفع نیازهای به حق آنان گام بردارند.

کد خبر : 85813 30 شهریور 1398
پ

فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه شورای اداری بر ضرورت توجه تمامی مدیران دستگاه های اجرایی به پاسخگویی مناسب به نیازهای به حق مردم تاکید داشت و افزود: مردم، سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و بر همگان لازم است نقش خود را در جهت ایجاد رضایت آنان به خوبی ایفا نماییم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به لزوم تعامل تمامی دستگاه‌ها در جهت اجرا و پیشرفت یک پروژه شهرستانی، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و لزوم حفظ اتحاد و وحدت در میان تمام آحاد جامعه، مدیران ادارات و سازمان‌ها نیز باید نسبت به توسعه همه جانبه شهرستان با تعامل و ارتباطی سازنده اقدام نمایند.

وی، خواستار پیگیری جدی مطالبات به حق مردم و تلاش در جهت رفع نیازهای آنان توسط مسئولین شد و خاطرنشان کرد: مردم، سرمایه‌های اصلی نظام هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست نقش خود را در جهت ایجاد رضایت آنان به خوبی ایفا نمایند. 

حسن‌زاده ادامه داد: محیط ادارت باید به گونه‌ای باشد تا مردم و مراجعه‌کنندگان بتوانند مسایل و مشکلات خود را به راحتی با مدیران مطرح نمایند چرا که ما، مسئول امور مختلف مردم هستیم و باید در این خصوص به نحوی شایسته عمل  کنیم.

رییس شورای اداری شهرستان بابلسر با اشاره به انتقاد منصفانه از عملکرد دولت توسط افراد و گروه‌های منتقد، افزود: در نظامی که  سیست‌های کلی آن بر اساس منویات مقام معظم رهبری به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ می‌گردد، می‌بایست از هر گونه ملاحظات سیاسی، حزبی، جناحی، نگاه سلیقه‌ای، قشری و سلایق شخصی پرهیز نمود چرا که در جنگ اقتصادی کنونی، دشمن به دنبال ایجاد فاصله در میان مردم و دور نمودن آنان از اهداف دولت و نظام است که با هوشیاری نباید اجازه چنین حرکاتی را به آنان بدهیم.

ایشان در بخش دیگری با اشاره به سخنان استاندار مبنی بر اجرای طرح مازندران پاک گفت: جامعه‌ای سالم است که محیط زیستت آن در امنیت و سلامت کامل باشد و برای دستیابی به چنین جامعه آرمانی و ایده‌آل به دور از آلودگی‌های زیست محیطی باید از ظرفیت مردم استفاده لازم را برد.

فرماندار بابلسر خواستار آمادگی کامل تمامی دستگاه‌های امدادرسان در زمان وقوع هر نوع بحران در شهرستان شد و تاکید کرد: با توجه به هشدارهای متعدد سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی در سال جاری در سطح کشور، کلیه دستگاه‌های امدادرسان می بایست از هم اکنون پیش‌بینی‌های لازم  جهت مقابله با هر نوع بحران را به عمل اورند.

وی، به حضور حداکثری و مشارکت مردم در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره داشت و تصریح کرد: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در کشور است که مردم به خوبی نقش خود در این خصوص نشان دادند چرا که متعقد هستند باید سرنوشت تصمیمات منظقه‌ای خود را به شخص اصلح واگذار نموده تا در جهت قانون‌گذاری در کشور گام‌های اساسی را بردارد.  

حسن‌زاده در پایان ادامه  داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن رعایت اصل بی‌طرفی از هر گونه تبلیغ، له یا علیه کاندیدای خاص پرهیز نمایند.

اشتراک گذاری
پیوند ها