امروز : 30 فروردین 1403

افتتاح مجتمع بوم‌گردی عشایری در ساری

کد خبر : 86108 10 مهر 1398
پ

مجتمع بوم‌گردی عشایری "گالش‌منزل" با حضور رضایی فرماندار مرکز استان مازندران در روستای تلوباغ بخش مرکزی ساری افتتاح شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در حاشیه افتتاح مجتمع بوم‌گری عشایری گالش‌منزل در روستای تلوباغ بخش مرکزی ساری، گفت: بوم­گردی بیش از هر چیز یک نوع نگرش خاص، آینده ­نگر، اخلاقی و انسانی به مقوله گردشگری است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از طرح‌های بوم‌گردی، اظهار کرد: بوم­گردی با اهداف چند جانبه یعنی حفاظت از محیط زیست، احترام به جوامع محلی و ارتقای مؤلفه ­های فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی جامعه میزبان سروکار دارد که این اهداف همخوان با مفهوم توسعه پایدار است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه بوم گردی فرصت ویژه‌ای است که گردشگری شهرستان با اتکای به آن، مواهب بسیاری کسب خواهد کرد، تصریح کرد: در صورت تحقق اهداف از پیش تعیین شده در این عرصه، قَطعِ به یقین، فرصت‌های شغلی در مناطق روستایی نیز به میزان قابل توجهی، تقویت و توسعه پیدا خواهد کرد.

رضایی در پایان افزود: قطعا با توجه هر چه بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط و تامین زیرساخت‌های مربوطه همچون حمل و نقل و محورهای مواصلاتی شاهد تحولات و موفقیت‌های هر چه بیشتری در این نوع خاص از گردشگری خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها