امروز : 9 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تبریک فرماندار بابلسر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

کد خبر : 86180 13 مهر 1398
پ

حسن‌زاده، فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی منتشر کرد و این هفته را به تمامی خدمتگزاران نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن‌زاده به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی منتشر کرد و این هفته را به تمامی خدمتگزاران نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

«نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است» (مقام معظم رهبری)

خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی‌نعمتان راستین می‌گردد.

نام نیروی انتظامی، یادآور تلاش غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با شجاعت، دلاوری و ایثارگری به مردم شریف ایران اسلامی خدمت می‌کنند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند.

اینجانب، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تمامی حافظان و پاسداران امنیت به عنوان طلایه‌داران انضباط، امنیت و عدالت در هفته مقدس نیروی انتظامی در سال مزین به نام «رونق تولید»، امید آن دارم که زحمتکشان عرصه نظم و امنیت در جامعه با توکل به خداوند متعال و در سایه‌ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا و در راستای اجرای سیاست‌های دولت مستقر در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی کشور و تامین امنیت شهروندان فهیم شهرستان موفق باشند.

اسماعیل حسن‌زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها