امروز : 10 فروردین 1403

به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

مراسم صبحگاه مشترک با حضور هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر،معاون سیاسی امنیتی،بخشدار مرکزی،دادستان و ریاست دادگستری و فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای دستگاههای اجرایی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر برگزار شد

کد خبر : 86194 13 مهر 1398
پ

هادی خنجری گفت: مجاهدت ها و ایستادگی فرزندان این مرزوبوم در نقاط مختلف کشور به همت و تلاش همه نیروهای مسلح برکسی پوشیده نیست و آنان با گذشتن از جان خود وفاداری به انقلاب و ولایت را ثابت کردند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر،معاون سیاسی امنیتی،بخشدار مرکزی،دادستان و ریاست دادگستری و فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای دستگاههای اجرایی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر برگزار شدعنوان کرد:هفته نیروی انتظامی، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت و اقتدار نیروهای امنیتی است و تلاش برای ایجاد و افزایش امنیت در مرزهای مختلف کاری مهم است که با همت نیروهای مسلح در حال انجام است.

وی بیان داشت: امروز نیروهای مسلح در کنار هم با اتحاد و وحدت مثال زدنی از مرزهای مختلف بدون هیچ اختلافی پاسداری می کنند و باید قدردان نیروهای مسلح آگاه، هوشیار و وظیفه مند بود.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه دشمنان در طول انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده کردند؛ یادآور شد: علی رغم دشمنی های مختلف نیروهای مسلح ما آماده ایستادند و ایستادگی ملت ما امروز الگوی جهانیان است.

هادی خنجری گفت: مجاهدت ها و ایستادگی فرزندان این مرزوبوم در نقاط مختلف کشور به همت و تلاش همه نیروهای مسلح برکسی پوشیده نیست و آنان با گذشتن از جان خود وفاداری به انقلاب و ولایت را ثابت کردند.

فرماندار شهرستان بهشهر افزود: دشمن در حال ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های ماست و باید با ولایتمداری در راه انقلاب و اسلام ثابت قدم بوده تا نظام ما همچنان الگوی آزادگان جهان باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها