امروز : 1 اردیبهشت 1403

با حضور فرماندار شهرستان ساری برگزار شد

اجرای طرح ملی قبض سبز در مرکز استان مازندران

کد خبر : 86221 14 مهر 1398
پ

آئین طرح ملی قبض سبز ( حذف قبض کاغذی) و اهدا بسته های حمایتی و جوایز به دانش آموزان با حضور رضایی فرماندار مرکز استان، غفاری مدیرعامل توزیع برق استان، هادیان بخشدار مرکزی و مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در هنرستان مرحوم خلیلی روستا دریک ساری برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در آئین  طرح ملی قبض سبز ( حذف قبض کاغذی) و اهدا بسته‌های حمایتی و جوایز به دانش‌آموزان در هنرستان مرحوم خلیلی روستا دریک ساری برگزار شد، گفت: نظر به تاکید ریاست محترم جمهور بر لزوم ارائه قبوض الکترونیکی  و همچنین با عنایت به بند (ج) ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه، امکان ارائه صورتحساب مصرفی به کلیه مشترکین، بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای کامل دولت الکترونیک، تصریح کرد: با عنایت به وجود زیرساخت‌های گسترده مخابراتی در سطح کشور و ضریب نفوذ بالای تلفن و اینترنت در مرکز استان مازندران استفاده از روش‌های نوین ارائه خدمت به آهاد مردم ، به دلیل افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمت، صرفه جویی در هزینه ها و ... از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه  در بین دانش‌آموزان افرادی هستند که تحت عنوان استثنایی از آنان یاد می‌شود و از بقیه مهم‌تر هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه دولت‌ها در قبال آنان سنگین‌تر است چراکه انسان‌هایی هستند که بدون اراده و دخالت خود تقدیر بر این بوده که نقصی به لحاظ جسمی پیدا کنند برای همین وظیفه جامعه در مقابلشان سنگین‌تر است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها