امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه برنامه ریزی جهت نصب المان شهدای شهرستان عباس آباد برگزار شد

کد خبر : 87368 22 مهر 1398
پ

با حضور فرماندار شهرستان عباس آباد ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مناسب جهت نصب المان 88 تن از شهدای گرانقدر این شهرستان برگزار شد ‎

 

صبح امروز جواد اصلانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی  نصب المان 88 تن از شهدای گرانقدر شهر عباس آباد با تسلیت فرا رسیدن ایام صفر و اربیعین سرور و سالار شهیدان ، اظهار داشت : باید فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح  نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم تا جوانان ما با این فرهنگ  جانفشانی و ایثار بیشتر آشنا بشنوند .

فرماندار شهرستان عباس اباد گفت : شهدای عزیز ما راهشان را خوب انتخاب کردند ، در مقابل تمام بد عهدی ها و ستم های دشمن ایستادگی  کردند تا ما آرامش و آسایش داشته باشیم .

وی همچنین بیان داشت : طرح نصب  المان شهدای گرانقدر کار بسیار زیبا   می باشد ، باید از بهترین طراحی ها برای نصب این المان ها  استفاده کرد .

در ادامه جلسه سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عباس آباد در سخنانی اظهار داشت : قیاس کار شهداء با کارهای دیگر یک قیاس اشتباهی است . شهدا تمام هستی ، جان  و ثمره خود را فدا کردند و با فراغ کامل رفتند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عباس آباد  تصریح کرد : امروز با توجه جنگ هایی که دشمنان در منطقه بوجود آوردند و بشتر از کشور های حاشیه خلیج فارس را درگیر خود کردند ، اما ایران اسلامی به برکت خون همین شهداست که همچنان در آرامش و آسایش قرار دارد .

گفتنی است در این جلسه مقرر شد بخشداریها و شهرداری های سه گانه  با رعایت  کامل آئین نام های مالی ، با فراخوان از طراحان و کانون های تبلیغاتی و برگزاری جلسه ای مشترک در خصوص نصب المان 88 تن از شهدای شهر عباس آباد تعیین تکلیف نمایند .  

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس