امروز : 30 فروردین 1403

بازدید فرماندار ویژه شهرستان بابل از دانشگاه پیام نور شهرستان

فرماندار شهرستان بابل به منظور بررسی وضعیت و فعالیت دانشگاه پیام نور شهرستان از این واحد بازدید کرد

کد خبر : 87492 29 مهر 1398
پ

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل ، صبح دیروز بصورت سرزده در راستای بازدید از ادارات شهرستان، از دانشگاه پیام نور بابل بازدید نمود... ‎





به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ؛ ولی زاده، معاون استاندار و فرماندارویژه این شهرستان ، صبح دیروز بصورت سرزده در راستای بازدید از ادارات شهرستان، از دانشگاه پیام نور بابل بازدید نمود.

ولی زاده در ابتدای این بازدید و در دیدار با رئیس دانشگاه به بررسی مشکلات رفاهی و خدماتی دانشجویان پرداخت وطالبی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد بابل با ارائه اطلاعاتی از تعداد دانشجویان، اعضای هیئت علمی، اساتید مهمان، رشته های ارائه شده و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه، از تلاش برای کسب رتبه برتر در میان دانشگاه های استان سخن گفت.

طالبی همچنین حضور دانشجویان فعال و اساتید خبره و باتجربه را موجب ارتقاء سطح علمی دانشگاه و در نتیجه بهبود فضای علمی و فرهنگی شهرستان دانست و افزود: مکان فعلی دانشگاه شرایط خوبی را برای برگزاری کلاسهای تئوری، عملی و آزمایشگاهی فراهم آورده و لازم است برای رفاه دانشجویان نیز اقدامات بیشتری انجام گیرد.

ولی زاده نیز در این بازدید از نزدیک وضعیت برگزاری کلاسها، امتحانات و خدمات رسانی به دانشجویان را مورد بررسی قرارداد و بر لزوم  ارتقاء سطح علمی دانشگاه تاکید کرد.

وی در ادامه  ضمن حضور در مجموعه ساختمان دانشگاه از واحدهای  آموزشی ، اداری ، مالی ، نمازخانه، امور فارغ التحصیلان و کلاس های دانشگاه، سالن ورزشی و غیره بازدیدکرد و با پرسنل و برخی از دانشجویان به گفتگو پرداخت و مشکلات دانشجویان این دانشگاه را مورد بررسی قرارداد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل در پایان این بازدید گفت : باید فضا و امکانات به گونه ای مهیا گردد تا دانشجویان بتوانند با استفاده از فضای آموزشی مناسب ، به مطلوب ترین وجه تحصیل نمایند.



گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها