امروز : 1 اردیبهشت 1403

اسحاقعلی کشاورز معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار‌ی شهرستان بهشهر در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره انار بهشهر عنوان‌ کرد:

هفتمین جشنواره انار ۸ آبان در مجموعه گردشگری غار هوتو بهشهر برگزار می‌شود

کد خبر : 87507 28 مهر 1398
پ

کشاورز با تاکید بر اینکه جشنواره امسال در سطح وسیع تری برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری و تکرار هر ساله این جشنواره شناساندن انار منطقه و در کنار آن معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی بهشهر است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر اسحاقعلی کشاورز معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار‌ی بهشهر در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره انار در این شهرستان گفت: هفتمین جشنواره انار اشرف از هشت آبان به مدت ۵ روز در مجموعه گردشگری غار هوتو برگزار می‌شود.

کشاورز با تاکید بر اینکه جشنواره امسال در سطح وسیع تری برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری و تکرار هر ساله این جشنواره شناساندن انار منطقه و در کنار آن معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی بهشهر است.

وی گفت: در این جشنواره انواع ارقام انار و محصولات فراوری شده و پخت انواع غذا‌ها با رب انار به مصرف کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

کشاورز افزود: علاوه بر جشنواره انار، غرفه‌هایی برای عرضه بی واسطه صنایع دستی، تولیدات خانگی و سوغات با هدف معرفی آداب و سنن منطقه نیز در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار‌ی بهشهر به کشت ۱۸ گونه انار در شهرستان بهشهر اشاره کرد و گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی انار، ضایعات این میوه کاهش و درآمد کشاورزان افزایش می‌یابد.

وی گفت: باغداران و تولید کنندگان برتر انار این شهرستان در جشنواره معرفی و قدردانی می‌شوند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها